  • 1. Data: 2009-04-28 08:49:13
    Temat: porównanie D80/D90
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Dwa ujęcia tym samym obiektywem, w tych samych warunkach i podobnych
    ustawieniach. Jedno D80, drugie D90. Ostrość ustawiana na napis EXPESS.
    Jakie różnice? Które lepsze/gorsze i dlaczego, pod jakim względem?

    Nr 1 - D80
    http://img216.imageshack.us/img216/3889/dsc3798.jpg

    Nr 2 - D90
    http://img216.imageshack.us/img216/7677/dsc0103x.jpg

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-28 08:54:05
    Temat: Re: porównanie D80/D90
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Dwa ujęcia tym samym obiektywem, w tych samych warunkach i podobnych
    > ustawieniach.

    Ale do porównania się nie nadają, bo jedno w rozmiarze oryginalnym,
    drugie zmniejszone do 800 × 531
    M..M

  • 3. Data: 2009-04-28 09:05:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    D80 ma zdecydowanie większą ilość pikseli.

  • 4. Data: 2009-04-28 09:22:57
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Michał Grzelak pisze:

    > Ale do porównania się nie nadają, bo jedno w rozmiarze oryginalnym,
    > drugie zmniejszone do 800 × 531

    Mam problem z wysłaniem tego drugiego zdjęcia do http://imageshack.us/ .
    Rozmiar 6,7 MB.

    Gdzie jeszcze mozna zamieścic tak duze zdjecie?

  • 5. Data: 2009-04-28 09:56:53
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Michał Grzelak pisze:

    > Ale do porównania się nie nadają, bo jedno w rozmiarze oryginalnym,
    > drugie zmniejszone do 800 × 531

    Jeszcze raz wysyłam.

    nr 1 D80 -
    http://picasaweb.google.pl/Masteryork12/20090428Prob
    y?feat=directlink#5329676542332041794

    nr 2 D90 -
    http://picasaweb.google.pl/Masteryork12/20090428Prob
    y#5329678373576652690

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-28 10:00:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Mam problem z wysłaniem tego drugiego zdjęcia do http://imageshack.us/ .
    > Rozmiar 6,7 MB.
    >
    > Gdzie jeszcze mozna zamieścic tak duze zdjecie?

    www.wyslijto.pl - służy do przesyłania dużych plików. Nie wiem jednak,
    czy komuś będzie się chciało ściągać tak duże pliki i porównywać. Jeśli
    ty nie widzisz różnicy, to kieruj się innymi cechami, które bardziej ci
    odpowiadają w jedym, czy drugim aparacie. Nie ma się co przejmować, że
    ktoś inny widzi różnicę.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-04-28 10:00:47
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    a402 <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ustawieniach. Jedno D80, drugie D90. Ostrość ustawiana na napis EXPESS.
    > Jakie różnice? Które lepsze/gorsze i dlaczego, pod jakim względem?

    Już widać, że D80 przepalił tam gdzie było to możliwe.

  • 8. Data: 2009-04-28 10:01:47
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 10:49:13 +0200, a402 napisał(a):

    > Dwa ujęcia tym samym obiektywem, w tych samych warunkach i podobnych
    > ustawieniach. Jedno D80, drugie D90. Ostrość ustawiana na napis EXPESS.
    > Jakie różnice? Które lepsze/gorsze i dlaczego, pod jakim względem?

    To jotpegi... Po co takie porównanie?
    Wyostrzanie też takie samo?
    Piotr

  • 9. Data: 2009-04-28 10:03:21
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 10:00:47 +0000 (UTC), Gil napisał(a):

    > Już widać, że D80 przepalił tam gdzie było to możliwe.

    Bo "D80 przepala na matrycowym"... :-))
    Piotr

  • 10. Data: 2009-04-28 10:03:37
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Piotr pisze:

    > To jotpegi... Po co takie porównanie?
    > Wyostrzanie też takie samo?

    D80 to mój stary aparat. Ponieważ sa mi potrzebne 2 puszki to kupiłem
    równiez d90. Interesuje mnie jakie sa różnice w robionych przez nie
    zdjęciach.

    pozdrowienia