  • 1. Data: 2009-04-28 08:20:56
    Temat: Serwis Panasonika
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Mam pytanie, muszę swojego FZ50 wysłać do jakiegoś serwisu Panasonica na
    Gwarancję, a że w Krakowie nie mam nic, to wybór mam krajowy i nie wiem
    gdzie wysyłać.

    Może ktoś ma jakieś doświadczenie z nimi i gdzie mi najszybciej to
    naprawią, oraz gdzie mają najmniejszy współczynnik odrzuceń gwarancji.

    FIRMY KONTAKT

    ATMAX
    Kręta 6
    15-345 BIAŁYSTOK

    MDS ELEKTRONIK
    Jana Nowaka-Jeziorańskiego 73
    25-432 KIELCE

    W&W
    Piotrkowska 235/241
    90-456 ŁÓDŹ

    PROMEX-ELEKTRONIK
    Białostocka 5
    03-741 WARSZAWA

    za:
    <http://www.panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=
    310&cat=Aparaty+fotograficzne+&sub=&city=&zgoda=tak>

  • 2. Data: 2009-04-28 09:15:27
    Temat: Re: Serwis Panasonika
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "SpeX" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenie z nimi i gdzie mi najszybciej to
    > naprawią, oraz gdzie mają najmniejszy współczynnik odrzuceń gwarancji.

    Ja wysłałem do Łodzi bo akurat się tam dodzwoniłem :) . Sprawa załatwiona
    jak należy, dosyć szybko, kurier zabrał na ich koszt, naprawili odesłali