-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: JS <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: poprawa bezpieczeństwa
Date: Wed, 03 Jul 2013 18:49:06 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <kr1km4$bfa$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-67-3-54.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1372870148 11754 89.67.3.54 (3 Jul 2013 16:49:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jul 2013 16:49:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497280
[ ukryj nagłówki ]Takie dwa obrazki:
1/Puławska w W-wie, przejście dla pieszych, i fotoradar zaraz za
przejściem. Młody (16-17 lat) dochodzi do przejścia klepiąc cały czas w
smartfon(?) zatrzymuje się przed jezdnią (dalej klepie). No skoro sie
zatrzymał to jadę. 50-ką bo fotoradar. Mam jakieś 2m do przejścia, kiedy
młody, dalej klepiąc i nawet nie podniósłszy głowy, rusza. Obudził go
pisk opon (moich i tego z tyłu), no to się rozejrzał i bezbronnie
rozłożył ręce z miną oślątka.
2/Ulica Pileckiego k. Hali Widowiskowo-Sportowej jest przejście dla
pieszych, którym chodzą dzieci do szkoły. W czasie roku szklonego między
7:30 a 8:00 staje tam patrol SM i reguluje ruchem, tzn. zatrzymuje
samochody jak tylko pieszy pojawi się przy krawężniku. O 7:50 ci piesi
idą co 10-15 sekund. Same dzieci i dzieci z rodzicami. Gdy nie ma SM
ludzie zatrzymują się, rozejrzą zbiorą w grupkę i przechodzą. Jak jest
patrol, nikt się nie rozgląda, tylko pakuje się na przejście i czasem
nawet strażnik ledwo zdąży wybiec z lizakiem. Skutkiem takiego
kierowania ruchem też często słychać pisk hamowania, tworzy się korek
jak cholera, wszyscy klną, a.... SM uczy młodych ludzi w ten sposób jak
się przechodzi przez przejście.
Wniosek:
Obecność jakiekolwiek "systemu" kierowania ruchem (poprawy
bezpieczeństwa hi, hi) zwalnia ludzi od myślenia. Co będzie jak się nie
zdąży zahamować? No pewnie jakieś kalectwo pieszego i parę latek w
pierdlu dla kierowcy. Czy ktoś to potrafi odwrócić?
To tyle. Tak tylko chciałem zwrócić uwagę na misję SM.
pzdr
beesjot
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.13 19:30 Artur Maśląg
- 03.07.13 21:36 Pawel O'Pajak
- 03.07.13 21:47 Artur Maśląg
- 03.07.13 22:28 JS
- 04.07.13 04:31 Pawel O'Pajak
- 04.07.13 06:14 Andrzej Lawa
- 04.07.13 07:58 Artur Maśląg
- 04.07.13 08:01 Artur Maśląg
- 04.07.13 09:44 Jacek
- 04.07.13 11:00 Pawel O'Pajak
- 04.07.13 11:36 Pawel O'Pajak
- 04.07.13 11:37 masti
- 04.07.13 11:47 Artur Maśląg
- 04.07.13 12:45 Gotfryd Smolik news
- 04.07.13 12:32 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe