  • 1. Data: 2011-07-23 16:17:52
    Temat: pomysł na przełącznik
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak zrobić układ włącznika z jednym przyciskiem chwilowym, to znaczy - jedno
    wciśnięcie włączenie, drugie wciśnięcie wyłączenie, trzecie włączenie,
    itd... nie mam pomysłu.

  • 2. Data: 2011-07-23 16:20:36
    Temat: Re: pomysł na przełącznik
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.07.2011 18:17, identifikator: 20110701 pisze:
    > jak zrobić układ włącznika z jednym przyciskiem chwilowym, to znaczy -
    > jedno wciśnięcie włączenie, drugie wciśnięcie wyłączenie, trzecie
    > włączenie, itd... nie mam pomysłu.
    Przerzutnik D.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-07-23 17:24:07
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Przerzutnik D.

    fakt, dzięki

  • 4. Data: 2011-07-24 09:53:11
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik identifikator: 20110701 napisał:
    > jak zrobić układ włącznika z jednym przyciskiem chwilowym, to znaczy -
    > jedno wciśnięcie włączenie, drugie wciśnięcie wyłączenie, trzecie
    > włączenie, itd... nie mam pomysłu.

    Daawno daawno temu kolego wystrugał coś takiego na 2051, spiął to
    jeszcze z czujką IR.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2011-07-24 10:48:45
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

    W dniu 2011-07-24 11:53, AlexY pisze:

    > Daawno daawno temu kolego wystrugał coś takiego na 2051, spiął to
    > jeszcze z czujką IR.

    W tym przypadku to chyba najprościej 4013 użyć. Po co kombinować z
    programowaniem?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-07-24 13:36:44
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > W tym przypadku to chyba najprościej 4013 użyć. Po co kombinować z
    > programowaniem?

    pomysł nie jest taki głupi, zwłaszcza, że to ma zasilać procek... ile taki
    80C2051 może zżerać prądu w jakimś trybie uśpienia?

  • 7. Data: 2011-07-24 14:09:54
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > pomysł nie jest taki głupi, zwłaszcza, że to ma zasilać procek... ile
    > taki 80C2051 może zżerać prądu w jakimś trybie uśpienia?

    To pisz od razu o co ci chodzi. 89C2051 bierze 1 mA w trybie iddle (3V)
    i 20uA w PowerDown. Z iddle wyjdziesz przez przerwanie (np zmieniając
    stan na wejściu INT) a w trakcie pracy możesz to przerwanie wykorzystać
    do przejścia w iddle. Z powerdown możesz wyjść tylko resetem wiec
    przydałby się zewnętrzny układ powodujący reset tylko gdy procek jest w
    powerdown.
    Czy ty na prawdę nie potrafisz nic samodzielnie znaleźć w necie?
    http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/do
    c0368.pdf

    MD

  • 8. Data: 2011-07-24 14:11:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > pomysł nie jest taki głupi, zwłaszcza, że to ma zasilać procek... ile
    > taki 80C2051 może zżerać prądu w jakimś trybie uśpienia?

    To pisz od razu o co ci chodzi. 89C2051 bierze 1 mA w trybie idle (3V) i
    20 uA w PowerDown. Z idle wyjdziesz przez przerwanie (np zmieniając stan
    na wejściu INT) a w trakcie pracy możesz to przerwanie wykorzystać do
    przejścia w idle. Z powerdown możesz wyjść tylko resetem wiec przydałby

  • 9. Data: 2011-07-24 15:19:25
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/do
    c0368.pdf

    no może trochę macie racji, szybciej jest zapytać.

    a może Ktoś ma jakiś patent na zasilanie wzmacniacza operacyjnego
    połączonego z tym 2051 z linii 12V (GND i +12V)?

  • 10. Data: 2011-07-24 17:42:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 24.07.2011 17:19, identifikator: 20110701 pisze:
    > no może trochę macie racji, szybciej jest zapytać.
    >
    > a może Ktoś ma jakiś patent na zasilanie wzmacniacza operacyjnego
    > połączonego z tym 2051 z linii 12V (GND i +12V)?
    Zrobić dzielnik na rezystorach np 10 omów i 20 omów powinno dać ładne
    4V. A jak dasz 20 i 10 to dostaniesz 8V - między nie wpinasz wzmacniacz.

    --
    BP, NMSP
    Michoo