  • 41. Data: 2010-04-28 00:34:51
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LA wrote:
    >.. i później gnój wyprzedzony i przychamowany ....

    to zapewne od chama ....

  • 42. Data: 2010-04-28 05:40:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    witek pisze:

    > głownie to sie broni nie wyciaga jak nie ma zamiaru sie z niej strzelac.

    To twoje zdanie.

    --
    Karolek

  • 43. Data: 2010-04-28 05:42:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Krzysiek pisze:

    > Kasia Cichopek dowcip opowiadała...
    >
    > Jak naszybciej zrobić sok z buraka?

    To twoj mentor?
    No nic, jaki narod, takie gwiazdy.

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2010-04-28 05:47:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:

    > Chyba sobie żartujesz, wybicie gołą ręką szyby w normalnym aucie jest
    > bardzo trudne jeśli nie niemożliwe. A jak gość jest w coś uzbrojony to
    > głupotą jest do niego wysiadać, chyba, że się wozi w aucie broń.

    Boczna?
    Bardzo latwo, sprawdzone.
    Trzeba tylko dobrze uderzyc.

    --
    Karolek

  • 45. Data: 2010-04-28 06:20:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Karolek wrote:

    > To twoje zdanie.

    tez.

  • 46. Data: 2010-04-28 06:37:18
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Jest takie powiedzonko: "nie ruszaj gówna, bo śmierdzi". Jak
    znalazł w takich okolicznościach.

  • 47. Data: 2010-04-28 07:02:03
    Od: r...@p...onet.pl

    > Mógłbyś się zdziwić ile może wytrzymać boczna szyba. Ja się kiedyś
    > bardzo zdziwiłem jak osiłek o głowę wyższy ode mnie rozwalił sobie łapę.
    > Drugi raz walić nie próbował.

    Szybę to się rozbija cegłą, a nie łapą.

  • 48. Data: 2010-04-28 08:00:31
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pedro" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pasażer z tyłu otworzył drzwi i powiedział żebym się nie gapił, zapytałem
    > czemu, stwierdził że mi przypierdoli a jak mam jaja to żebym zjechał w
    > Henryka Brodatego to mi "wyjebie jedynkę z przodu, dojebie a później będę
    > mu mlaskał laskę" cały czas mocno podkreślał "PEDALE", zszokowany
    > patrzyłem na pana i zastanawiałem się co będzie dalej

    Najbardziej się ubawiłem się tym Henrykiem Brodatym. Już widzę drecha
    artykułującego "Hen_ry_ka Bro_da_te_go".

  • 49. Data: 2010-04-28 08:32:28
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 27 Kwi, 21:22, Jarek <j...@n...pl> wrote:
    > Witam!

    > Spokojnie wyjąć telefon, włączyć kamerę i zacząć kręcić. Ew. jak nie ma
    > kamery to zrobić zdjęcie. Sprawdziłem dwa razy na takich wariatach -
    > działa doskonale.

    Spokojnie oni zajeżdżają mu drogę, wysiadają, już mocno wqrzeni
    odbierają telefon oklepując conieco.... :(

  • 50. Data: 2010-04-28 08:47:04
    Od: Urko <U...@t...pl>

    wiadomościnews:4bd74112$1@news.home.net.pl...

    > W sumie prawda ale zależy.
    > Kuzyn raz miał sytuację, że mu bejca z burasem drogę .....

    a ja wczoraj widziałem na Pełczyńskiej taką oto sytuację: cała
    Pełczyńska w stronę Świniar zatkana, albo stoją albo na jedynce
    powolutku..., w tym miejscu, w tym kierunku dziwne i niespotykane ale
    do rzeczy, widzę we wstecznym lusterku, że przeciwnym pasem dość
    szybko (ok 90-100) jedzie coś czarnego, ów miszcz wszystkich mignął,
    mniej więcej 50-100m za PIKiem znalazł miejsce i schował się. Po kilku
    sekundach z daleka widzę, że inne auta zaczynają coś omijać. Jak ja
    dojechałm do tego miejsca to zobaczyłm na poboczu tego miszcza, a
    przed nim inne auto (chyba audi). Kierowcy byli na zewną i coś pisali.
    Nie wiem co się stało ale czy aby miszcz chowając się na prawy pas nie
    przypie*dolił w auto za które się schował.... I zamiast "stracić" 10
    min stracił 30 albo więcej na spisywanie no i ofc inne koszty -
    zakladające że faktycznie uderzył.

    A powodem całego korka była uszkodzona ciężarówka na prostej przed
    Świniarami.