  • 101. Data: 2010-04-28 17:11:07
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > Boczna?
    > Bardzo latwo, sprawdzone.
    > Trzeba tylko dobrze uderzyc.

    Chyba w starym Poldonie. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 102. Data: 2010-04-28 17:13:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    MichałG wrote:

    > ;) a jak nie posłucha?

    Wtedy trzeba samemu "wypierdalać". ;-)

    --
    cokolwiek

  • 103. Data: 2010-04-28 17:20:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-28 11:43, to pisze:

    > Można jeszcze powiedzieć "wypierdalać", a bronią wskazać kierunek
    > "wypierdalania". ;-)

    Leżę <rotfl> :D

  • 104. Data: 2010-04-28 17:24:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-28 10:01, zbisa pisze:

    >"kiedy i po co wyciągnie Pan
    > broń?"

    Kto Ci to powiedział?

  • 105. Data: 2010-04-28 21:03:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Kwi, 14:25, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Zawsze moga przestac marnowac czas w pracy. ;)

    Hehe, bierzesz mnie pod wlos.

    A jesli siedza po godzinach?

    --
    amos

  • 106. Data: 2010-04-28 21:05:48
    Od: "Pedro" <l...@o...pl>

    >Spokojnie oni zajeżdżają mu drogę, wysiadają, już mocno wqrzeni
    >odbierają telefon oklepując conieco.... :(

    Jeden i rura, samochód można odkupić, życia już nie.

  • 107. Data: 2010-04-28 21:36:53
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza nie stanowi duzego
    > problemu, oczywiscie jesli po drugiej stronie nie stoi podobny zawodnik,
    > tylko nabuzowany kolo :)

    Szerszeniu, ale próbowałeś kogoś takiego obezwładnić czy tylko widziałeś? Bo
    ja - nawet w szycie formy kilku lat treningów - nie założyłbym się, że sobie
    poradzę sobie w większości takich sytuacji. To nie jest takie proste, jak
    wygląda na pokazach - to pewnie wiesz?

    ZK

  • 108. Data: 2010-04-28 21:38:33
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał

    > Zgrywanie psychola to całkiem dobry pomysł. Nawet totalny dres się zawaha
    > bo nie będzie pewien co po takim można się spodziewać:)

    Tym bardziej, jeśli zobaczy, że ten zza szyby wcale się nie zgrywa...

    ZK

  • 109. Data: 2010-04-28 21:48:13
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał

    > No widzisz Kolego... Ja w swoim BMW wożę w drzwiach wielki nóż. Kuchenny
    > rzecz jasna.. Jak ktoś mnie wkur**, to mu z chęcią go pokażę... Mam też 3
    > rolki różnych taśm, izolacyjna, bawełniana i dwustronna. Mam też złączkę
    > do węży ogrodowych. Znajdzie się też kilka innych rzeczy.
    > Mój sąsiad wozi tasak w swoim dostawczaku, niedawno pokazał tasak
    > kolesiowi, który się buntował to dał długą...

    Ale samo pokazanie czegokolwiek, raczej nie zrobi wielkiego wrażenia. Za to
    jeśli wysiądziesz z takim nożem, to w razie komplikacji, w najlepszym
    przypadku sąd może to podciągnąć pod próbę napaści z użyciem niebezpiecznego
    narzędzia (do wytłumaczenia się, ale trzeba będzie trochę pojeździć). W
    gorszym, trafisz na kogoś z gazem, paralizatorem czy nawet bronią. A wtedy
    można takie figle zapamiętać do końca życia, co miesiąc rozpamiętując w
    poczekalni lekarskiej swoją głupotę.

    ZK

  • 110. Data: 2010-04-28 21:58:45
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał

    > A mozesz jeszcze cos madrego doradzic osobom, ktore maja do dyspozycji
    > jedynie przegladarke i brak mozliwosci instalacji oprogramowania?

    To może kupić sobie notebooka "za trzy stówy" i cieszyć się pełnią
    możliwości jego konfiguracji?

    Zbigniew Kordan