  • 11. Data: 2003-07-12 16:29:19
    Temat: Re: pochwala (!) tpsa ;-)
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał(a):

    > i to jest dopiero ładne i proste........ szkoda słów.
    > Nie rozumiem po cholere wogóle ktos wymyślił internet po USB.... nie juz ono
    > zostanie do aparatów cyfrowych, myszek i innych, ale do IP niech tego nie
    > mieszają...

    Prostsze i tansze niz dawanie za darmo uzytkownikowi karty
    ATM. Bardziej oszczedne pod wzgledem narzutu, niz PPPoEoA, tak jak to
    w poprzedniej Neostradzie+.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 12. Data: 2003-07-12 16:29:41
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Marcin Kuczera naskrobał na ścianie:

> [...]
    > Nie rozumiem po cholere wogóle ktos wymyślił internet po USB.... nie
    > juz ono zostanie do aparatów cyfrowych, myszek i innych, ale do IP

    Sa 2 moliwosci czemu mieszaja w USB IP.
    1. TPSA mysli ze dzieki temu posunieciu ukruci praktyki dzielenia neo+.
    Dawniej wystarczyl prosciutki routerek za 200zl, a teraz dzielenie wymaga
    "high advance skills" azeby uruchomic softowy routing na widozie nie mowiac
    o magicznym linuksie.

    2. Prostota samodzielnego montazu w srodowisku windozowym (nie trzeba nawet
    rozkrecac komputera azeby sobie karte sieciowa wepchnac w port, nie mowiac
    juz o mistycznych operacjach konfiguracji takowej sieciowki).
    Gdyby powiedzmy bluetooth bylo tak powszechne jak USB to, zapewne na niego
    by tpsa postawila - nie trzeba byloby nawet kabelkiem w dziurke wycelowac.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 13. Data: 2003-07-13 08:43:45
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    ten sie cieszy kto sie cieszy. ja mam NEO+ od poczatku instnienai i ...

    nie dosc ze zrobili lekko mowiac w konia z przesiadka na iDSL to jeszce
    NEO+ od tygodnia ma istotne problemy z polaczeniem do niektorych sieci
    prywatnych ISP w polsce(co mi jest bardzo potrzebne do pracy).

    razem mam NEO/neo+ 1.5 roku i NADAL mam te glupie 55 KB zamiast 64.

    Co do obslugi musze przyznac ze widze ze sie poprawila, telefony z
    reklamacja maja odpowiedz w przeciagu kilku dni a nie kilku tygodni.

    ..

  • 14. Data: 2003-07-13 14:40:01
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

> [...]
    > Gdyby powiedzmy bluetooth bylo tak powszechne jak USB to, zapewne na niego
    > by tpsa postawila - nie trzeba byloby nawet kabelkiem w dziurke

    hmm, a co jezeli ja mam jakiś antyczny (lub niekoniecznie antyczny) komputer
    bez USB ?
    Da sie ich zmusic zeby dali modem z eth ?

    Marcin

  • 15. Data: 2003-07-13 14:40:13
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Prostsze i tansze niz dawanie za darmo uzytkownikowi karty
    > ATM. Bardziej oszczedne pod wzgledem narzutu, niz PPPoEoA, tak jak to
    > w poprzedniej Neostradzie+.

    z tego co pobieżnie z konfigu wyczytałem to tam jest PPPoUSBoEoA (atm juz na
    linii) - tak wiec nie wiem czy jest to z tej strony bardziej oszczedne.

    Marcin

  • 16. Data: 2003-07-13 20:13:36
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał(a):

    > z tego co pobieżnie z konfigu wyczytałem to tam jest PPPoUSBoEoA (atm juz na
    > linii) - tak wiec nie wiem czy jest to z tej strony bardziej oszczedne.

    Jest. Nie ma warstwy Ethernetowej na linii, jest samo PPPoA, czyli nie
    trzeba VC w ATMie tworzyc z rezerwa na narzut Ethernetu.

  • 17. Data: 2003-07-13 20:13:46
    Od: Adam <a...@N...hoga.CHCE.pl.SPAMU>

    Marcin Kuczera napisał:

    > hmm, a co jezeli ja mam jakiś antyczny (lub niekoniecznie antyczny) komputer
    > bez USB ?
    > Da sie ich zmusic zeby dali modem z eth ?
    >
    > Marcin

    Na zamówieniu na neo jest część dot. sprzętu i tam się zaznacza czy się
    ma usb, czy karte sieciową. Według tego powinni dawać modem, ale oni sie
    chyba chcą całkiem wycofać z modemów innych niż sagemy na usb.

    Adam

  • 18. Data: 2003-07-14 06:57:36
    Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com>

    > razem mam NEO/neo+ 1.5 roku i NADAL mam te glupie 55 KB zamiast 64.
    Ja mam neo+ / aztech DSL TURBO 900 i migracja z 55 KB/s na 64 KB/s
    sprowadzila sie do wyrzucenia pppoe na rzecz raspppoe -
    http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/

    Sprawdz. Powinno pomoc.

    r.

  • 19. Data: 2003-07-14 06:57:42
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > hmm, a co jezeli ja mam jakiś antyczny (lub niekoniecznie antyczny)
    komputer
    > bez USB ?
    > Da sie ich zmusic zeby dali modem z eth ?

    Ja zaznaczylem ze mam linuxa i tylko karte sieciowa, zarowno na infolinii
    jak i przy odbiorze sprzetu - niestety daja tylko modemy USB.
    A jak masz antycznego kompa to kupujesz USB na sledziu za 50-100 pln
    i dziala. A jak masz antycznego laptopa to masz pecha - nikt Cie nie zmusza
    do kupowania NEO ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 20. Data: 2003-07-14 11:41:09
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    > Ja mam neo+ / aztech DSL TURBO 900 i migracja z 55 KB/s na 64 KB/s

    NEO+ modem Siemens ExpresLink

    > sprowadzila sie do wyrzucenia pppoe na rzecz raspppoe -
    > http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/

    Mam linucha wiec to nie pojdzie, ale sprobuje pojsc tym tropem :)

    Z Powazaniem
    Krystian