  • 31. Data: 2003-07-24 07:24:57
    Temat: Re: pochwala (!) tpsa ;-)
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    W artykule <bf1mjp$17i$1@nemesis.news.tpi.pl> Marcin Kuczera napisał(a):
    > jako starą neostrade masz na myśli poprostu neostrade a nową - Neoplus ?
    > Czy moze stara = z eth, nowa = z USB ?
    Raczej właśnie to.

    > Bo jezeli to 2gie to nie rozumiem dlaczego na linii miało by leciec raz eth
    > (dla modemów z eth) a raz tylko ATM dla modemów z USB.
    AFAIK Neostrada może pracować używając zarówno PPPoE jak i PPPoA. Ma to jakiś
    wpływ na jakość działania, dawno temu były sobie Lucenty, które mogły pracować
    w obu trybach i podobno lepiej im szło w PPPoA (A defaultowo były ustawione na
    PPPoE). Sagem'y na USB zapewne wychodzą po PPPoA (niezależnie od tego jak się
    komunikują z komputerem).

    Zdrówko.

    PS. To tylko moje teorie, nie dotykałem się jeszcze do neostrady i nie
    koniecznie chcę to zmieniać :)