  • 1. Data: 2003-07-09 08:40:13
    Temat: [WAW - Wawer] 1 - 2 mbps?
    Od: "kuba rayski" <k...@M...kalafior.net>

    witam

    Staramy sie zalozyc siec osiedlowa. Poniewaz osiedle jest dosc duze, i
    chetnych tez jest sporo, potrzebujemy lacze rzedu 1-2 mbps. Niestety
    problemem jest to, ze mieszkamy na informatycznym zadupiu stolicy :( Chodzi
    o ul.Ogórkową w dzielnicy Wawer. TPSA nie chce podsiagnac dsla (brak
    mozliwosci technicznych), netia nie chce podciagnac radiowki (brak zasiegu).
    Pytam tu i owdzie, moze ktos z was zna firme ktora by podciagnela lacze, za
    akceptowalne pieniadze.

    pozdrawiam
    kr

  • 2. Data: 2003-07-09 11:44:19
    Temat: Re: [WAW - Wawer] 1 - 2 mbps?
    Od: "pierwszy" <g...@p...fm>

    Myślę, że znam operatora, który jest w stanie świadczyć dostęp w tej
    lokalizacji. Więcej informacji na priva.

  • 3. Data: 2003-07-10 06:15:40
    Od: <m...@d...pl>

    przynajmniej 2 firmy mogą tam podłaczyć net

    p.s. więcej na prv

  • 4. Data: 2003-07-10 06:16:53
    Temat: Re: [WAW - Wawer] A Marysin?
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl>

    Witam

    A może znasz także operatora działającego na terenie Marysina
    Wawerskiego (osiedle na Króla Maciusia)?

    Pozdrawiam
    Patryk

  • 5. Data: 2003-07-10 21:35:24
    Od: "PiotreK" <n...@b...gnet.pl>

    Adresy dla ludzi z wawra:

    http://www.netplus.met.pl
    http://www.internet.vir.pl/
    http://www.cebit.com.pl - to juz nie wawer ale bliko
    było jeszcze kilka firm ale albo się zwineli albo się ukrywają

    jeśli zaś chodzi o okolice skrzyżowania ulic Marsa i Płowieckiej oraz
    Marysina to mamy tam ASK
    zainteresowani kontakt na e-mail

    PiotreK