  • 1. Data: 2003-07-09 08:40:36
    Temat: TK - Polpak znowu przez Telie.. :-(
    Od: greg <l...@S...v-lo.krakow.pl>

    Witam!

    Czy jest jakas awaria..? bo znowu przelaczyli nas na Telie gdzie na
    styku z polpakiem mamy 20% lossow :-(

    Kiedy bedzie spowrotem Atman? bo on bardzo ladnie chodzil :-)

    A BTW jak wyglada to polaczenie przez Atmana i co on ma wspolnego z TK?
    Dlaczego jak szedl przez atmana ruting to stosunkowo duze opoznienia sie
    pojawialy na drodze TK-Atman?

    z gory dzieki za odpowiedz!

    pozdrawiam

    greg

  • 2. Data: 2003-07-09 12:43:50
    Temat: Re: TK - Polpak znowu przez Telie.. :-(
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Czy jest jakas awaria..? bo znowu przelaczyli nas na Telie gdzie na
    > styku z polpakiem mamy 20% lossow :-(
    > Kiedy bedzie spowrotem Atman? bo on bardzo ladnie chodzil :-)

    Nie watpie, ze ladnie, w koncu te OC3 atmana do Polpaka jest puste :) Ale
    wszyscy widzieli wszyscy zadowoleni
    wiec ...proponuje naciskac na TK w tym temacie.

    > A BTW jak wyglada to polaczenie przez Atmana i co on ma wspolnego z TK?

    A jak ma wygladac idzie sobie kabelek :) a co ma wspolnego hmmm pewnie
    biznes do zrobienia.

    O ile mnie wzrok nie myli od wczoraj bodaj TK ma styk z taskiem i poniekad
    tamtendy z wp.pl

  • 3. Data: 2003-07-09 13:22:44
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał(a):

    > Nie watpie, ze ladnie, w koncu te OC3 atmana do Polpaka jest puste

    s/OC3/OC12

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *