  • 1. Data: 2010-06-25 20:36:06
    Temat: po powodzi
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    http://lh5.ggpht.com/_rOYfeGfTaMI/TB_BTgqTUJI/AAAAAA
    AADVc/kLSXl0BlnEY/P1020095.JPG

    ciekawe zdjecie, bez obrobki PS.

  • 2. Data: 2010-06-25 21:22:59
    Temat: Re: po powodzi
    Od: Krzysiek Luczak <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 22:36:06 +0200, nom napisał(a):

    > ciekawe zdjecie, bez obrobki PS.

    Teraz to się już zdjęcia na "z obróbką" i "bez obróbki dzielą"? ;)

    K.

  • 3. Data: 2010-06-25 21:36:58
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Luczak" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i036nj$l6c$...@n...onet.pl...

    > Teraz to się już zdjęcia na "z obróbką" i "bez obróbki dzielą"? ;)

    plus na te z komórki bez obróbki w PS :)

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 4. Data: 2010-06-25 22:15:53
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Luczak" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i036nj$l6c$1@news.onet.pl...

    > Teraz to się już zdjęcia na "z obróbką" i "bez obróbki dzielą"? ;)

    Nie teraz, od zawsze niemalże. :-)
    Pamiętam jak miałem naście lat to fotograł retuszował czarno-białe zdjęcia
    na takich szybkach za pomocą piórka.
    Kiedys 65 letnia szefowa przyniosła swoje zdjęcie od fotografa to wyglądała
    na nim jak 40-ka, była cała dumna. :-)

  • 5. Data: 2010-06-26 08:15:38
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Luczak" napisał:
    > Teraz to się już zdjęcia na "z obróbką" i "bez obróbki dzielą"? ;)

    Ba! Przeciez ladne zdjecie z obrobka to kazdy glupi moze zrobic. Bez
    obrobki... trzeba nadrabiac talentem. ;)

    Tak na marginesie, "ladnego zdjecia" w tym watku nie widze - widze za to
    niecodzienny, poruszajacy (gdy wiadomo, co sie oglada), acz przypadkowo
    strzelony obrazek. Ciekawe co bedzie z tymi drzewami... ich dolna czesc
    wyglada na zupelnie martwa.

    --
    K.

  • 6. Data: 2010-06-26 21:00:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > niecodzienny, poruszajacy (gdy wiadomo, co sie oglada), acz przypadkowo
    > strzelony obrazek.

    Trudno robić zdjęcia, jak idziesz w błocie, które się zapada, a każdy
    dłuższy postój może zakończyć się tym, że nie wyjdziesz.
    Chciałem skrócić drogę i poszedłem przez sad, w konsekwencji szedłem dłużej
    i bardziej się zmęczyłem z kilgramami błota na gumiakach.

    http://lh3.ggpht.com/_rOYfeGfTaMI/TB_ACUKSqzI/AAAAAA
    AADVA/JXNWnLDCJaI/P1020086.JPG

  • 7. Data: 2010-06-27 12:41:57
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > http://lh3.ggpht.com/_rOYfeGfTaMI/TB_ACUKSqzI/AAAAAA
    AADVA/JXNWnLDCJaI/P1020086.JPG

    A to juz całkiem ciekawy obrazek, choć moim zdaniem prawa część zdjęcia
    zupełnie zbędna :)

    JD

  • 8. Data: 2010-06-28 10:32:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Chciałem skrócić drogę i poszedłem przez sad, w konsekwencji szedłem
    > dłużej i bardziej się zmęczyłem z kilgramami błota na gumiakach.

    Capa nie marudzil, ze trudno robic zdjecia kiedy byl pod obstrzalem
    kilkudziesieciu ciezkich karabinow maszynowych w Normandii, a mimo to
    zdjecia zrobil swietne.

    Pozdrawiam
    Kail