  • 41. Data: 2010-10-12 14:42:16
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "Klientom" mającym kilka mandatów w roku podnosić składkę OC w
    > szczególnych przypadkach odmawiać ubezpieczenia OC pojazdu. Dlaczego
    > obywatele przestrzegający przepisów muszą ciągle dopłacać /wysokością
    > składki OC/ do strat TU spowodowanych przez jeżdżących niebezpiecznie.
    > Ubezpieczenie pojazdu nie jest działalnością charytatywną TU ale
    > interesem należy unikać klientów powodujących straty.
    Kiedyś pytałem kogoś kto był w USA dlaczego tam boją się mandatów. W sumie
    niezbyt wysokie mają. Przynajmniej tak wynika z policyjnych amerykańskich
    programów. Odpowiedział ze OC nie jest obowiązkowe. Ale wszyscy je chcą mieć.
    Wysokość OC zależy od ilości mandatów. Jak ktoś uzbiera za dużo to prościej jak
    samochód sprzeda niż zapłaci składkę.

  • 42. Data: 2010-10-12 14:44:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Będą jeździć bez OC...

    To dolozyc za to konkretne kary i zniesc ten chory system przekazywania OC
    miedzy wlascicielami, gdzie cholera wie kto, na co i czy oplacone wogole ma.
    Zawsze podobala mi sie prostota brytyjskiego - ubezpieczenie na konkretnych
    kierowcow danego samochodu, zwyzki za wykroczenia w ciagu ostatnich kilku
    lat i przede wszystkim spore oplaty dla mlodych kierowcow uzaleznione od
    mocy, a nie pojemnosci. Gowniarze ucza sie na corsach, bo inaczej przez rok
    na samo ubezpieczenie nie zarobia.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-10-12 14:45:00
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:34, kogutek pisze:
    > 110% racji. Nie ma prewencji. Wiele razy widziałem jak policyjny radiowóz omija
    > nieprawidłowo zaparkowany samochód pod sklepem. I nic. Nawet się nie zatrzymali.

    a wystarczy tylko jeśli jest taka możliwość podejść i zwrócić uwagę
    (fakt sami powinno widzieć i reagować) a jak się rzucają to poprosić o
    imię i nazwisko spisać nr radiowozu i narobić im gnoju. Mam znajomego
    policjanta, już dostał zjeby od przełożonego bo nie zareagował, więc to
    działa, chociaż znając życie nie wszędzie.

    --
    krzysiek82

  • 44. Data: 2010-10-12 14:45:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bart3omiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote in message

    > Po kij??
    > Z powodu jednego barana? I co ma do tego predkosc skoro idiota podobno
    > wyprzedzal we mgle inne auto?
    > Zreszta, kto, kurwa, normalny zabiera 18 osob do 7-mio osobowego busa.

    Zabiera jak zabiera, ale co za kretyn wsiada do czegos takiego opchniety na
    podlodze bez zadnych pasow?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-10-12 14:46:19
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:25, kogutek pisze:
    >Co
    > za problem puścić dwóch krawężników z alkomatami na duże skrzyżowania.

    PLNy... jak ze wszystkim. Nikt nie potrafi dokładnie policzyć.

    Jest jak z Pocztą Polską obecnie i PKP przed restrukturyzacją.
    Nikt nie wie tak naprawdę ile pieniędzy jest, ile na co idzie
    i ile mniej mogłoby iść gdyby się wydało na coś innego. W ten
    sposób cały czas topi się pieniądze.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 46. Data: 2010-10-12 14:46:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Chyba czegoś nie rozumiem.
    >
    > Wariant pierwszy.
    > Ktoś leci 90/50 ...suszą go, zatrzymują.

    Mówiłem o videoradarze.
    Takim rejestrującym w czasie jazdy.
    Ze stacjonarnymi suszarkami jest inaczej, ale też nie dałbym głowy, że nie
    są w stanie dokonać kilku pomiarów.

  • 47. Data: 2010-10-12 14:46:30
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:38, Adam Szewczak pisze:
    > A tam, jeszcze ten zaparkowany to... Mnie bardziej chodzi o tzw
    > bandyctwo drogowe.

    na bandyctwo reagują, ale policji jest za mało żeby wszędzie reagować.

    --
    krzysiek82

  • 48. Data: 2010-10-12 14:47:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > 110% racji. Nie ma prewencji. Wiele razy widziałem jak policyjny radiowóz
    > omija
    > nieprawidłowo zaparkowany samochód pod sklepem. I nic. Nawet się nie
    > zatrzymali.

    Akurat dobrze, ze nie marnuja czasu na sciganie niezwykle groznych
    przestepcow drogowych rozjezdajacych kwiatki na trawniku. Od tego jest straz
    miejska.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-10-12 14:47:29
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ty glupi jestes czy udajesz takiego ?
    > Policja MA OBOWIAZEK reagowac po PIERWSZYM wykroczeniu, nie zas czekac
    > az "klient" zrobi cos jeszcze glupszego.
    Ok masz rację. Ale jak kogoś filmują ze wyprzedzał na przejściu i zanim go
    dogonią zarejestrują ze jechał o 50 za dużo a na dodatek gadał przez telefon to
    nie wolno im odpuścić. A oni mówią " telefon odpuścimy". Jak go łapią to kasa
    którą zostawia jest również moją kasą bo idzie do wspólnego kotła. Nie
    policzenie za coś to okradzenie innych.

  • 50. Data: 2010-10-12 14:47:44
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 14:46, Cavallino pisze:
    > Mówiłem o videoradarze.

    nie ma czegoś takiego, jest video rejestrator, w autach z kamerą nie ma
    żadnego radaru.

    --
    krzysiek82