  • 11. Data: 2011-08-17 14:02:13
    Temat: Re: płyta czy zasilacz?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Animka wrote:
    > Jak masz listwę to dlaczego komputer wyłączasz guzikiem zamiast
    > poleceniem "Zamknij"?

    a jaka to roznica?

  • 12. Data: 2011-08-17 17:25:27
    Od: Rufi <o...@a...cy>

    W dniu 2011-08-17 01:24, Animka pisze:

    > Jak masz listwę to dlaczego komputer wyłączasz guzikiem zamiast
    > poleceniem "Zamknij"?

    Ja pierdole. Ty na prawdę jesteś taka tempa, czy też taki z ciebie
    rasowy troll?!

    --
    Rufi

  • 13. Data: 2011-08-17 19:03:56
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Rufi" <o...@a...cy> napisał w wiadomości
    > Ja pierdole. Ty na prawdę jesteś taka tempa, czy też taki z ciebie rasowy
    > troll?!

    Podejżewam, że ma naprawdę wysokie IQ
    Ja bym nigdy nie wpadł na tak idiotyczne pytanie.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2011-08-17 22:32:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-17 19:25, Rufi pisze:

    > Ja pierdole. Ty na prawdę jesteś taka tempa, czy też taki z ciebie
    > rasowy troll?!

    Ty ćwoku, analfabeto idź najpierw do podstawówki nauczyć się pisać, bo
    chyba nie w szkole cię przekleństw nauczyli.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-08-18 07:28:12
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-16 22:44, Przemysław Ryk pisze:

    > U mnie - przy DFI LanParty DK P45-T2RS i E8400
    > pogonionym na 3,9 GHz czasami zdarza się przy uruchamianiu, że za pierwszym
    > razem całość ,,nie zaskakuje" - nie wyświetla nawet komunikatu BIOS.
    > Wyłączenie i ponowne odpalenie - startuje z właściwymi ustawieniami.

    To ja Ci zeznam jako ciekawostkę, że miałem identyczne objawy z moją DFI
    LanParty nForce4 Ultra-D. Problem występował z coraz większą
    częstotliwością w miarę upływu czasu, na przestrzeni mniej więcej 1-1,5
    roku. W końcu, w okolicach stycznia/lutego tego roku, płyta wyzionęła
    ducha podczas efektownego huknięcia zasilacza, 15-20min po włączeniu
    PC-ta. Zasilaczem był Tagan TG430-U15 Easycon. Poszła cała sekcja
    zasilania na płycie... Do dziś nie wiem co nie grało w tym bardzo długo
    eksploatowanym, niekręconym zestawie. Reszta maneli ocałała.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 16. Data: 2011-08-18 08:54:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 09:28:12 +0200, divek napisał(a):

> [...]
    > zasilania na płycie... Do dziś nie wiem co nie grało w tym bardzo długo
    > eksploatowanym, niekręconym zestawie. Reszta maneli ocałała.

    Miałem też swego czasu LanParty na nForce 4 Ultra (na której kręciłem
    naturalnie każdego Athlona 64, który w niej stacjonował) i tego typu odpałów
    nie pamiętam. Specjalnie się tym jednak nie przejmuję - komputer i tak u
    mnie 24/7/365 działa, więc okazji do obserwacji takiego ,,wstawania na raty"
    specjalnie wiele nie mam. :D

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 17. Data: 2011-08-18 22:46:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-17 01:24, Animka wrote:
    > Jak masz listwę to dlaczego komputer wyłączasz guzikiem zamiast
    > poleceniem "Zamknij"?

    ja pier.... ale mi humor poprawiłaś :D

  • 18. Data: 2011-08-19 00:01:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 00:46:41 +0200, Olo napisał(a):

    > ja pier.... ale mi humor poprawiłaś :D

    Tobie też? Ja sobie zbieram od jakiegoś czasu Jej pomysły. Prędzej czy
    później powstanie ,,Złota Księga Cytatów z postów Animki". :)

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]

  • 19. Data: 2011-08-19 00:29:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-19 00:46, Olo pisze:

    > ja pier.... ale mi humor poprawiłaś :D

    Mój komputer nie da się wyłaczyć guzikiem (jak działa sprawnie). Ma w
    tym swój udział listwa i Bios.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-08-19 10:27:11
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-08-19 02:29, Animka pisze:

    > Mój komputer nie da się wyłaczyć guzikiem (jak działa sprawnie). Ma w
    > tym swój udział listwa i Bios.

    Patrz... dzisiaj też nie pozwoli Ci na smutny dzień ;)