  • 1. Data: 2009-09-05 20:19:20
    Temat: S5pro - koniec ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Tak jakos od pewnego czasu nie jestem na bezaco z niektorymy sprawami.

    Czy z tego co widze s5pro juz wypadlo z produkcji ? bedzie czyms zastapione
    czy temat juz umarl.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-09-05 20:49:39
    Temat: Re: S5pro - koniec ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Sep 2009, Adam Szewczak wrote:

    > Czy z tego co widze s5pro juz wypadlo z produkcji ?

    Napotkałeś gdzieś oficjalne info?

    > bedzie czyms zastapione

    Ta... dywagacje na *ten* temat :) (S6 ew. S7) są już od ładnych paru
    lat. A nawet ze starą technologią matryc mogliby zaaplikować SR
    na matrycy FF i znowu mieliby zapasik do konkurencji ;)

    > czy temat juz umarl.

    Temat (w odróżnieniu od aparatu) możemy wznowić: S7Pro w korpusie D3 ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-09-05 21:12:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > na matrycy FF i znowu mieliby zapasik do konkurencji ;)

    > Temat (w odróżnieniu od aparatu) możemy wznowić: S7Pro w korpusie D3 ;)

    Nie, oficjalnego info nie znalazlem bo w g szukalem.
    Tyle ze zniknely z allegro, w e cyfrowe napisane ze wycofany, ceneo tez
    niema.

    Jeszcze podobny wynalazek ma sigma tyle ze zamknieta w swoim wlasnym
    systemie :/

    PZDr
    Adam