  • 1. Data: 2009-09-05 15:04:55
    Temat: Jaka atramentówka do zdjęc?
    Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl>

    Możecie polecić jakąś atramentówkę, na której czasami można druknąć fotkę?

    IA

  • 2. Data: 2009-09-05 15:40:21
    Temat: Re: Jaka atramentówka do zdjęc?
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Ibanez" napisał
    > Możecie polecić jakąś atramentówkę, na której czasami można druknąć
    > fotkę?

    jak A4 to Epson R285

  • 3. Data: 2009-09-05 15:46:56
    Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl>

    Użytkownik "akara0" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ibanez" napisał
    >
    > jak A4 to Epson R285

    A jakiś Canon, np IP4600 ?

    IA

  • 4. Data: 2009-09-05 16:13:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 17:46:56 +0200, Ibanez napisał(a):

    > Użytkownik "akara0" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakiś Canon, np IP4600 ?

    Jak najbardziej, używam MP540 i zdjęcia są bardzo dobrej jakości. To
    generalnie ten sam mechanizm tylko z dodanym skanerem :)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 5. Data: 2009-09-06 08:52:21
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 5 wrzesień (sobota), gdy o godz. 17:04 *Ibanez* napisał(a):

    > Możecie polecić jakąś atramentówkę, na której czasami można druknąć fotkę?

    Ja mam starą Canon ip4200 i świetnie drukuje. Nie wiem jak teraz, ale
    poszukaj może coś z tej serii tylko nowszego.

    --
    Krasnal...

  • 6. Data: 2009-09-07 06:38:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    Ibanez pisze:
    > Możecie polecić jakąś atramentówkę, na której czasami można druknąć fotkę?

    Jak tylko "czasami" to zadna sie nie nadaje.
    Jak nie uzyjesz raz w tygodniu to duza szansa ze zaschnie.
    Marx

  • 7. Data: 2009-09-07 07:18:25
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    On 7 Wrz, 08:38, Marx <M...@n...com> wrote:

    > Jak tylko "czasami" to zadna sie nie nadaje.
    > Jak nie uzyjesz raz w tygodniu to duza szansa ze zaschnie.
    > Marx

    bzdura, na oryginalnych atramentach nie zaschnie nawet po kilku
    miesiącach. Ja mam Canon ip4300 i zwykle drukuję może raz na miesiąc a
    były przerwy dłuższe niż 2 miesiące i drukarka drukuje bez problemu.
    Podobno jak zapakujesz nieoryginalne to faktycznie musisz drukować co
    najmniej raz na tydzień.

  • 8. Data: 2009-09-07 08:59:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 00:18:25 -0700 (PDT), Howk napisał(a):

> [...]
    > były przerwy dłuższe niż 2 miesiące i drukarka drukuje bez problemu.
    > Podobno jak zapakujesz nieoryginalne to faktycznie musisz drukować co

    Canon w instrukcji zaleca przerwy nie dłuższe niż miesiąc.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 9. Data: 2009-09-10 07:58:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Canon w instrukcji zaleca przerwy nie dłuższe niż miesiąc.

    no wlasnie
    teoria teorią i moze przy nowej drukarce tak bywa, ale z czasem dysze
    sie zapychaja nawet oryginalnym atramentem i jak sie rzadko drukuje to
    jest prosba o klopoty
    Producentowi wystarczy jak drukarka bedzie dobrze drukowala w trakcie
    okresu gwarancyjnego, a potem...
    Marx