  • 11. Data: 2010-03-03 08:01:21
    Temat: Re: [play] niemozliwy ACR...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Tak, jak każde tego typu zwolnienie: z powodu braku możliwości
    > technicznych. Nowelizacja ustawy weszła w życie w lipcu ub.r., po
    > krótkim okresie vacatio legis, i w zasadzie naturalnym jest, że przez
    > dwa tygodnie nie da rady tego zrobić.

    To taka ustawa powinna sama w sobie zawierac zapis, ze art 27 wchodzi
    w zycie za rok, bez uznaniowych zwolnien dla pojedynczych operatorow.

    > W takim przypadku, gdzie trzeba zmodyfikować wszystkie centrale,
    > dodatkowo budowane w różnych okresach czasu, pół roku to w zasadzie
    > bardzo szybko.

    To nie jest kwestia klikniecia w menu?

    MJ

  • 12. Data: 2010-03-03 08:05:02
    Temat: Re: niemozliwy ACR...
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Mar, 01:07, "Maciej Bebenek pisze...
    > Tak, jak ka de tego typu zwolnienie: z powodu braku mo liwo ci
    > technicznych. Nowelizacja ustawy wesz a w ycie w lipcu ub.r., po
    > kr tkim okresie vacatio legis, i w zasadzie naturalnym jest, e przez
    > dwa tygodnie nie da rady tego zrobi .
    > W takim przypadku, gdzie trzeba zmodyfikowa wszystkie centrale,
    > dodatkowo budowane w r nych okresach czasu, p roku to w zasadzie
    > bardzo szybko.

    Interesowałem się tym tematem "kuchennymi drzwiami" w Erze
    w zeszłym roku. I "kucharze" mówili, że technicznie usługa jest
    już od dawna zaimplementowana - nie trzeba nic modyfikować, testować
    tylko ją uruchamiać. Wyglądało, więc, że chodzi tylko o sprawy
    ogranizacyjno-papierkowe.
    Jak jest u innych operatorów tego nie wiem ale podejrzewam, że
    podobnie.

    Ircys

  • 13. Data: 2010-03-03 09:54:02
    Od: Tomek <t...@g...com>

    On 3 Mar, 09:05, Ircys <i...@p...pl> wrote:
    > Jak jest u innych operatorów tego nie wiem ale podejrzewam, że
    > podobnie.

    U innych operatorów jest inaczej
    vide
    http://telepolis.pl/news.php?id=15291

    Paweł, a może przeniosłeś się do playa na fali ucieczki z plusa ?
    Żałuj, w plusie dostałbyś to od ręki :)

  • 14. Data: 2010-03-03 10:54:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Mar, 10:54, Tomek pisze...

    > U innych operatorów jest inaczej
    > videhttp://telepolis.pl/news.php?id=15291

    Nie zrozumiałeś mnie, chodziło mi o to, że u innych
    operatorów też nie ma rzekomych problemów technicznych.

    Ircys

  • 15. Data: 2010-03-03 12:13:41
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Tomek wrote:

    > U innych operatorów jest inaczej
    > vide
    > http://telepolis.pl/news.php?id=15291
    >
    > Paweł, a może przeniosłeś się do playa na fali ucieczki z plusa ?
    > Żałuj, w plusie dostałbyś to od ręki :)

    akurat wymigrowalem z abonamentu ery :)

  • 16. Data: 2010-03-03 13:33:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-03 09:01, Michal Jankowski wrote:

    > To taka ustawa powinna sama w sobie zawierac zapis, ze art 27 wchodzi
    > w zycie za rok, bez uznaniowych zwolnien dla pojedynczych operatorow.

    Z drugiej strony jest przy okazji możliwość weryfikacja niemania
    możliwości obecnych i tych w przyszłości.

    > To nie jest kwestia klikniecia w menu?

    Czasem nawet w menu nie trzeba klikać, bo usługa jest i wystarczy tylko
    ją włączyć poszcególnym użytkownikom. Czasem natomiast trzeba np.
    wymieniać karty procesorów i pamięci, bo to co jest nie pociągnie nowej
    wersji oprogramowania.

  • 17. Data: 2010-03-03 17:15:53
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Maciej Bebenek (news.onet.pl) nadaje:
    > A co ma piernik do wiatraka? Wysyłanie faksów nie jest nieodzownym
    > czynnikiem, by być operatorem publicznej sieci telekomuniukacyjnej.
    > Warunki wynikające z art.2 pkt. 28 to alternatywa, nie koniunkcja.

    Zgodnie z http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2004171
    1800
    art.171 pkt 2.3 dotyczy dostawcy usług świadczonych w "publicznej sieci
    telefonicznej". Zgodnie z art.2 pkt 28 "publiczna sieć telefoniczna -
    (oznacza) publiczną sieć telekomunikacyjną [...] zapewniającą [...] w
    szczególności przesyłanie faksów".
    "W szczególności" oznacza "szczególnie, zwłaszcza, z naciskiem" czyli
    przede wszystkim taka sieć powinna obsługiwać przesyłanie faksów a
    ewentualnie, w drugiej kolejności, łączność głosową. ;-)

  • 18. Data: 2010-03-03 17:29:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-03 18:15, JanKo wrote:
> [...]
    > przede wszystkim taka sieć powinna obsługiwać przesyłanie faksów a
    > ewentualnie, w drugiej kolejności, łączność głosową. ;-)

    Pominąłeś "a także inne formy łączności" czyli albo głos albo inne, w
    szczególności...

  • 19. Data: 2010-03-10 13:48:45
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Paweł wrote:

    > otwarlem kolejny case, zobaczymy co wyskrobia za ilestam dni...

    no i mam, usiadzcie wygodnie, zapnijcie pasy :)

    (...) Szanowny Panie Pawle, informujemy, że ponownie zapoznaliśmy się
    ze zgłoszoną sprawą. Na wstępie przepraszamy za błąd popełniony podczas
    odpowiedzi na zgłoszenie numer 15397130. Przepisy, na które w powyższym
    piśmie się powołaliśmy dotyczyły Ustawy Prawo Telekomunikacyjne sprzed
    Nowelizacji z 6 lipca 2009 roku. Zapewniamy, że nie było to działanie
    celowe. Odnośnie do kwestii blokady połączeń od użytkowników posiadających
    aktywną blokadę prezentacji numeru informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia
    (...tu cytat z aktualnej ustawy...). Na podstawie powyższych zapisów
    informujemy, że prostym środkiem umożliwiającym eliminację oraz blokadę
    połączeń przychodzących jest użycie ,,czerwonej słuchawki". Prezentacja
    identyfikacji linii wywołującej jest dostępna przed rozpoczęciem połączenia.
    Świadczy o tym widoczny numer telefonu użytkownika dzwoniącego lub
    informacja o telefonującym użytkowniku prywatnym na wyświetlaczu telefonu.
    Dzięki temu może Pan wybrać czy odebrać dane połączenie czy nie używając
    przycisków znajdujących się w telefonie. Jest to jedyna w tej chwili
    możliwość selekcji połączeń przychodzących. Mamy nadzieje, że powyższe
    pismo w pełni odpowiada na poruszoną przez Pana kwestię. (...)

    maja konsultanci poczucie humoru...

  • 20. Data: 2010-03-10 14:06:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:48:45 +0100, Paweł napisał(a):

    > Na podstawie powyższych zapisów
    > informujemy, że prostym środkiem umożliwiającym eliminację oraz blokadę
    > połączeń przychodzących jest użycie ,,czerwonej słuchawki"

    Zajebiste.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl