  • 1. Data: 2011-08-20 14:07:59
    Temat: play nie wypowiedzial umowy.
    Od: mister <b...@e...com>

    witajcie,
    mam taka sytuacje. pod koniec czerwca wypowiedzialem umowe abonamentowa
    w play. zgodnie z regulaminem, umowa miala zostac rozwiazana z koncem
    nastepnego okresu rozliczeniowego od momentu wypowiedzenia, czyli z
    dniem wczorajszym, tj. 19 sierpnia (taka tez date podali w liscie ktory
    byl odpowiedzia na moje wypowiedzenie). numer na moja prosbe mial byc
    przeniesiony do play fresh.
    dzisiaj mamy 20 sierpnia, numer powinien byc we freshu, a moja umowa
    powinna byc rozwiazana. tylko teoretycznie, bo w praktyce na moim koncie
    pojawil sie pakiet zlotowek do wykorzystania w ramach abonamentu (tak
    jak kazdego dwudziestego dnia miesiaca) a w play24 moj numer dalej wisi
    jako abonament a nie fresh.
    jestem ciekaw kiedy (i czy w ogole) zorientuja sie, ze cos jest nie tak.
    no i kto zaplaci za polaczenia ktore aktualnie wykonuje, wszak umowa
    ktora obligowala mnie do placenia za cokolwiek zostala rozwiazana wczoraj.
    pozdrawiam i zycze milego weekendu.

  • 2. Data: 2011-08-20 14:09:00
    Temat: Re: play nie wypowiedzial umowy.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > no i kto zaplaci za polaczenia ktore aktualnie wykonuje, wszak umowa
    > ktora obligowala mnie do placenia za cokolwiek zostala rozwiazana

    Za połączenia zapłacisz, ale do abonamentu prawa już nie mają :-)

  • 3. Data: 2011-08-20 16:38:52
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-20 16:09, Robert Tomasik pisze:
    > Za połączenia zapłacisz, ale do abonamentu prawa już nie mają :-)

    nie za bardzo wiem w jaki sposob, ostatnia faktura zostala zamknieta
    wraz z nowym okresem rozliczeniowym (ktorego powinno nie byc), a fresha
    doladowac nie mam zamiaru.

  • 4. Data: 2011-08-20 18:17:53
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-20 18:38, mister wrote:

    > nie za bardzo wiem w jaki sposob, ostatnia faktura zostala zamknieta
    > wraz z nowym okresem rozliczeniowym (ktorego powinno nie byc), a fresha
    > doladowac nie mam zamiaru.

    Masz 2 wyjścia: załatwić sprawę z nimi nie wykonując połączeń. W ten
    sposób wybronisz się ale stracisz czas. Możesz iść na noże, dzwonić a na
    koniec wyrzucić Fresha do kosza. Wtedy są 2 wyjścia: powstanie
    zadłużenie, które sprzedadzą Krukowi czy innym hyclom a ci będą cię
    nękać lub jak im napiszesz o rozwiązaniu, do którego nie doszło z ich
    winy pójda na rękę i umorzą. Z tym, że to 2 to raczej nie hycel - ci
    będą udawać głuchych.

    Tylko po co takie wygibasy?

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 5. Data: 2011-08-20 18:53:50
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-20 20:17, TGor pisze:
> [...]
    > nękać lub jak im napiszesz o rozwiązaniu, do którego nie doszło z ich
    > winy pójda na rękę i umorzą. Z tym, że to 2 to raczej nie hycel - ci

    po nic, nie mam zamiaru kombinowac i wymyslac, jedynie akcentuje ze jest
    mozliwe aby wystawili mi fakture (tym bardziej, ze nie za bardzo wiadomo
    wg jakich stawek mialoby to byc), a do doladowania fresha nikt mnie nie
    moze przymusic.

  • 6. Data: 2011-08-21 08:28:39
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-20 20:53, mister wrote:

> [...]
    > mozliwe aby wystawili mi fakture (tym bardziej, ze nie za bardzo wiadomo
    > wg jakich stawek mialoby to byc), a do doladowania fresha nikt mnie nie

    Nikt nie powinien ci nic "doradzać". To niezamówione świadczenie,
    teoretycznie powinno (ale nie musi) być przez sąd tak potraktowane.
    Jeśli nie wykorzystasz nawet sekundy z abonamentu, na 99,9% sąd uzna, że
    świadczenie nie było zamówione więc Play dostanie kopa.

    Jak zadzwonisz, raczej zapłacisz za wykorzystane minuty. Raczej, bo w
    naszych sądach nigdy nic nie wiadomo.

    "Art. 15 Spełnienie świadczenia niezamówionego przez konsumenta
    następuje na ryzyko przedsiębiorcy i nie nakłada na konsumenta żadnych
    zobowiązań." (Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw
    konsumentów).

    Czy spełnienie oznacza tylko danie możliwości (umożliwienie rozmów
    poprzez "udostępnienie" usługi abonamentowej w systemie billingowym*),
    czy też wykorzystanie jej przez konsumenta (czyli skorzystanie z
    przysługujących możliwości) to już sprawa dyskusyjna.

    * przepraszam za niefachowe nazwanie rzeczy