  • 1. Data: 2011-08-20 11:46:32
    Temat: kto ma najlepsza oferte biznesowa ? - gsm
    Od: "sprawdzam" <b...@o...pl>

    Jaka jast najlepsza oferta dla biznesu - oferty komórkowe????

  • 2. Data: 2011-08-20 12:04:06
    Temat: Re: kto ma najlepsza oferte biznesowa ? - gsm
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.08.2011 13:46, sprawdzam pisze:
    > Jaka jast najlepsza oferta dla biznesu - oferty komórkowe????

    nikt. najlepiej aby Twoja firma osiągała sukcesy bez wydatków na
    telefony.. Jeśli już koniecznie musisz używać telefonu, to napisz jak
    intensywnie, jakie usługi....

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-08-20 13:05:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 14:04:06 +0200, ToMasz napisał(a):

    > nikt. najlepiej aby Twoja firma osiągała sukcesy bez wydatków na

    jaka firma, to gównojady z apd

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 4. Data: 2011-08-21 21:02:08
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 20 Aug 2011 13:46:32 +0200, "sprawdzam" <b...@o...pl>
    wrote:

    >Jaka jast najlepsza oferta dla biznesu - oferty komórkowe????

    ja mam 2 miesiac Play dla firm - i taryfa Firma 75 (numer przeniesiony
    z Plus).

    za 42 zl/netto za miesiac mam (13 miesiecy po 30 zl/ i 11 miesiecy po
    60 zl)

    - 580 minut do wszystkich sieci
    - Play i stacjonarne bez limitu
    - brak Internetu (wliczony transfer do Internetu).
    - sms platne

    zapomnialem o innych srodkach lacznosci.

    Obecnie w Play jest taryfa Firmowa , ale to jest inna juz taryfa -
    drozsza i internet jest wliczony....

    Czy jakies inne oferty sa lepsze?? Nie wiem. Caly czas wszystko sie
    zmienia, zwazywszy, ze T-Era sie rozpycha, a i Solorz (Polsat) kupil
    Plusa.....

    Najlepiej nie dzwonic, bo to najtaniej wychodzi.

    --
    ThinkXtra