  • 1. Data: 2011-08-19 12:35:43
    Temat: pytanie o xperia x8, lg swift 500 plus w play
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    witam,
    chce przedluzyc umowe z play, do wyboru mam min. te dwa telefony i teraz
    pytanie:
    czy oba lub ktorys z nich ma defaultowo na glownym ekranie skroty do
    gowien typu gaybook, nk, gg, gaymail? ew czy da sie ten smietnik
    skasowac/ukryc?

  • 2. Data: 2011-08-19 13:21:14
    Temat: Re: pytanie o xperia x8, lg swift 500 plus w play
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-19 14:35, K pisze:
> [...]
    > czy oba lub ktorys z nich ma defaultowo na glownym ekranie skroty do
    > gowien typu gaybook, nk, gg, gaymail? ew czy da sie ten smietnik

    da sie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-08-19 13:28:02
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-19 14:35, K pisze:
> [...]
    > czy oba lub ktorys z nich ma defaultowo na glownym ekranie skroty do
    > gowien typu gaybook, nk, gg, gaymail? ew czy da sie ten smietnik

    Każdy telefon z androidem ma tę podstawowa zaletę że konfigurujesz
    wszystkie dodatki, skróty etc bez żadnych problemów oraz dodajesz swoje
    własne aplikacje (tj potrzebne właśnie tobie o ile tylko istnieją i
    pobierasz z android market)

    Sam mam swifta.