  • 1. Data: 2011-08-20 20:26:00
    Temat: Problem z podlaczeniem do wifi
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Posiadam SGS2 z systemem w wersji 2.3.4. Telefon w domu wspolpracuje bez
    problemu z routerem tp-link. Dzisiaj podlaczylem sie do kilku
    roznychotwrtych hotspotow sklepowych. Efekt byl dosc dziwny: zostaly one
    odnalezione, telefon podlaczyl sie do nich bez problemu jednak sam
    transfer byl mocno kulawy. Strony ladowaly sie bardzo dlugo lub po
    pewnym czasie wyskakiwal komunikat o problemie z zaladowaniem. Filmiki
    na youtube ladowaly sie bardzo wolno albo trwalo to zbyt dlugo wiec
    przerywalem. Aplikacja speednet zglaszala na dziendobry problem z
    dostepem do sieci.
    Po powrocie do domu telefon bez najmniejszego problemu polaczyl sie moim
    routerem...
    Mam zainstalowany Dr. Web jednek jego wlaczenie czy wylaczenie nic nie
    zmienialo. Czy wiecie jak to ugryzc?
    Pozdrawiam......Rafal

  • 2. Data: 2011-08-20 22:41:47
    Temat: Re: Problem z podlaczeniem do wifi
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    atm wrote:

> [...]
    > dostepem do sieci.
    > Po powrocie do domu telefon bez najmniejszego problemu polaczyl sie moim
    widać internet oferowany przez "roznychotwrtych hotspotow sklepowych"
    oferuje mizerne parametry. nie jest to problem telefonii GSM.
    --
    Robert CyberM

  • 3. Data: 2011-08-20 23:07:53
    Od: atm <...@v...pl>

    > widać internet oferowany przez "roznychotwrtych hotspotow sklepowych"
    > oferuje mizerne parametry. nie jest to problem telefonii GSM.

    No ale trzy rozne hotspoty to troche zbyt duzy zbieg okolicznosci.

  • 4. Data: 2011-08-21 08:42:05
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No ale trzy rozne hotspoty to troche zbyt duzy zbieg okolicznosci.

    Wszelakie otwarte hot-spoty to w polskiej rzeczywistości marketing, gra
    wyborcza i bicie piany. Wśród konkurencji, dla prasy, na folderach jest się
    czym pochwalić. W rzeczywistości jest dokładnie jak opisałeś. Telefon/laptop
    loguje się i na tym sprawa się kończy. Normalna praca jest niemożliwa.

  • 5. Data: 2011-08-22 06:15:35
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-08-2011 10:42, Krzysiek rzecze:

> [...]
    > się czym pochwalić. W rzeczywistości jest dokładnie jak opisałeś.
    > Telefon/laptop loguje się i na tym sprawa się kończy. Normalna praca

    E, nie jest tak źle. Sprawdzałem hotspoty Ikei (Port Łódź),
    MacDonalda (Piotrków) i bełchatowski miejski- korzystając z każdego
    dało się nie najgorzej z netu korzystać- pomijając w ostatnim
    przypadku tajemniczą konieczność uwierzytelnienia za pomocą
    prezentowanych danych (tak, stronka mówi: zaloguj się, jako usera
    wpisz to, a jako hasło tamto :-)

    --
    Dominik (& kąpany)