  • 1. Data: 2012-01-09 03:23:23
    Temat: play do komorek i stacjonarnych
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    blądze po stronie play i nie widze najprostszej info:

    mama przed sobą duzo i dlugich rozmow, chce kupic "kioskowo" zwykla karte
    prepaidową i doladowanie, wpakowac to cudo do telefonu bez simlocka i
    dzwonic taniej niz w orange na wszystkie komorki (wiec i do playa) i stacjo.
    Wykonalne? Czy ( _zdecydowanie_ ) taniej bedzie tylko do playa....?

  • 2. Data: 2012-01-09 03:31:59
    Temat: Re: play do komorek i stacjonarnych
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:jedmjn$ajc$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > dzwonic taniej niz w orange na wszystkie komorki (wiec i do playa) i
    > stacjo. Wykonalne? Czy ( _zdecydowanie_ ) taniej bedzie tylko do

    cos tu widze:
    http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/index.
    html
    - ale co to znaczy? starter za 9 zl = 29 gr do sieci (czyli jak w orange,
    oprocz "do playa") i za free do playa przez 10 dni?
    I te wysokosci doladowan obowiazuja potem i zawsze?

  • 3. Data: 2012-01-09 07:16:43
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 09-01-2012 04:23, 1634Racine rzecze:

    > blądze po stronie play i nie widze najprostszej info:

    Takiej najprostszej informacji nie znajdziesz na stronie
    żadnego operatora. To tak, jakbyś chciał zobaczyć na witrynie
    sklepu "U mnie KAŻDY towar taniej, niż u konkurencji w promieniu
    100 km".

    > Wykonalne? Czy ( _zdecydowanie_ ) taniej bedzie tylko do playa....?

    Bez większej ilości szczegółów (ile minut miesięcznie, jaki rozkład)
    odpowiedź może być tylko "być może".

    Dla mnie w prepaidzie play koszt minuty to: do własnej sieci 0-5 gr,
    do obcych sieci 10-15 gr, a na stacjonarne 5 gr.
    Ale na pewno znajdziesz takich, co dzwonią taniej
    (jak i drożej).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2012-01-09 08:04:37
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >Dla mnie w prepaidzie play koszt minuty to: do własnej sieci 0-5 gr,

    Zrób tak:

    -Prepaid PLAY - kupujesz jakomkolwik karte
    - zmieniasz na taryfe PLAY Darmowe Wsieci i darmowe SMS do PLAY
    - miesięcznie doładowujesz za 30PL żeby taryfa działała
    - co miesiąc możesz kupisz pakie 30 za 10zł więc koszt minuty masz 3 razy
    mniejszy
    - jak ci brakuje za stacjonarne, możesz kupić do 3 pakietów po 100 min za 5

    - jeśli będzie telefon odbierany do masz 1 min za damo za kożde dwie

  • 5. Data: 2012-01-09 10:13:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 9 Jan 2012 09:04:37 +0100, "kubas1970"
    <k...@h...com> wrote:

    >zł
    >- jeśli będzie telefon odbierany do masz 1 min za damo za kożde dwie

    zgadza się ale usługa kosztuje 3zł na 90 dni.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-01-09 10:32:37
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >zgadza się ale usługa kosztuje 3zł na 90 dni.

    dodatkowo za 1 zł/90 dni dokupujesz premie doładowań co daje za 30PLMN
    dodatkowe 30 min na stacj a za 60 pln 30 min do wszystkich.
    Doładowując przez stronę play masz 10 procęt kasy więcej (bonusowej).
    Ziarnko do iaka i trochem sie zbiera frewaru

  • 7. Data: 2012-01-09 10:41:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 9 Jan 2012 11:32:37 +0100, "kubas1970"
    <k...@h...com> wrote:

    >Doładowując przez stronę play masz 10 procęt kasy więcej (bonusowej).

    można mieć i 30% za doładowanie tylko trzeba czytać grupe :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-01-09 10:53:02
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >można mieć i 30% za doładowanie tylko trzeba czytać grupe :)

    ale to wyrzsza szkoła jazdy jest....

  • 9. Data: 2012-01-09 10:56:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dizel" <x...@x...xx> napisał:

    > można mieć i 30% za doładowanie tylko trzeba czytać grupe :)

    Jak widać, czytanie grupy nie chroni przed nabieraniem się na nowe wcielenia
    trolla Koliny.

    JoteR

  • 10. Data: 2012-01-09 12:55:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Dominik & Co in news:jee490$8qb$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > żadnego operatora. To tak, jakbyś chciał zobaczyć na witrynie
    > sklepu "U mnie KAŻDY towar taniej, niż u konkurencji w promieniu

    chce wiedziec najprostsza rzecz na swiecie: ile z playa kosztuje do innych
    sieci minuta + ile do playa minuta.
    chce wiedziec jaki starter kupic - 5 czy 9 zl, czy 200 zl - zeby miec na
    komorki nie drozej niz z orange i max tanio do playa (na ile to z playa jest
    mozliwe).
    proste pytanie.

    > Bez większej ilości szczegółów (ile minut miesięcznie, jaki rozkład)
    > odpowiedź może być tylko "być może".

    potrzebna mi jest wiedza bez warunkow granicznych.
    na www stoi jak wol, że za starter 9 zl jest dzwonienie free do playa przez
    iles tam dni- bez dodatkowych warunkow prawda li to, czy klamią?
    za starter 9 zl sa rozmowy po 29 gr do innych sieci - bez dodatkowych
    warunkow prawda,czy nie?

    A teraz moge dopytac: jak zrobic rozmowy do innych sieci tansze niz 29
    groszy?

    wiesz - ja chce te sytuacje prosto obslużyć.

    > Dla mnie w prepaidzie play koszt minuty to: do własnej sieci 0-5 gr,

    a dlaczego nie 0 zl?

    > do obcych sieci 10-15 gr,

    jak to wykonac prepaidowo? to zaraz pojde do kiosku i kupie.

    > a na stacjonarne 5 gr.

    j/w