    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play do komorek i stacjonarnych
    Date: Mon, 9 Jan 2012 13:55:07 +0100

    Dominik & Co in news:jee490$8qb$1@inews.gazeta.pl
    > W dniu 09-01-2012 04:23, 1634Racine rzecze:
    > Takiej najprostszej informacji nie znajdziesz na stronie
    > żadnego operatora. To tak, jakbyś chciał zobaczyć na witrynie
    > sklepu "U mnie KAŻDY towar taniej, niż u konkurencji w promieniu
    > 100 km".

    chce wiedziec najprostsza rzecz na swiecie: ile z playa kosztuje do innych
    sieci minuta + ile do playa minuta.
    chce wiedziec jaki starter kupic - 5 czy 9 zl, czy 200 zl - zeby miec na
    komorki nie drozej niz z orange i max tanio do playa (na ile to z playa jest
    mozliwe).
    proste pytanie.

    > Bez większej ilości szczegółów (ile minut miesięcznie, jaki rozkład)
    > odpowiedź może być tylko "być może".

    potrzebna mi jest wiedza bez warunkow granicznych.
    na www stoi jak wol, że za starter 9 zl jest dzwonienie free do playa przez
    iles tam dni- bez dodatkowych warunkow prawda li to, czy klamią?
    za starter 9 zl sa rozmowy po 29 gr do innych sieci - bez dodatkowych
    warunkow prawda,czy nie?

    A teraz moge dopytac: jak zrobic rozmowy do innych sieci tansze niz 29
    groszy?

    wiesz - ja chce te sytuacje prosto obslużyć.

    > Dla mnie w prepaidzie play koszt minuty to: do własnej sieci 0-5 gr,

    a dlaczego nie 0 zl?

    > do obcych sieci 10-15 gr,

    jak to wykonac prepaidowo? to zaraz pojde do kiosku i kupie.

    > a na stacjonarne 5 gr.

    j/w