  • 11. Data: 2012-01-09 13:24:31
    Temat: Re: play do komorek i stacjonarnych
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >chce wiedziec najprostsza rzecz na swiecie: ile z playa kosztuje do innych
    sieci minuta + ile do playa minuta.

    to bardzo trudne pytanie.
    Tak jak napisano wyżej kup dowolny starter i włącz odpowiednią taryfę i
    pakiety.
    Doładowując 30PLN wszystkie połączenia do Play maż zadarmo wtaryfie PLAY
    Bespłatne . Ewentualnie możesz kupić w innych taryfach za 10PLN pakiet na 30
    dni - free wszystkie połaczenia.

    Do innych sieci maż 29gr. Włączając pakiety i bousy nie płącisz więcej niż
    15gr.

    <<

  • 12. Data: 2012-01-09 14:52:11
    Temat: Odp: play do komorek i stacjonarnych
    Od: "Mankol" <b...@k...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

    > jak to wykonac prepaidowo? to zaraz pojde do kiosku i kupie.

    > j/w

    Kup prepaid Play Fresh, doładuj i kup pakiety :
    Pakiet 30 zł za 10 zł. Masz 100 min do wszystkich sieci
    ważne 30 dni, cena 10 zł.
    Pakiet 100 min do Play i na stacjonarne. Ważny 30 dni. Cena 5 zł.

  • 13. Data: 2012-01-09 17:04:10
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    > Pakiet 100 min do Play i na stacjonarne. Ważny 30 dni. Cena 5 zł.

    A przy doładowaniach dostać 30% wiencej (jeśli czytasz grupe)

    <<

  • 14. Data: 2012-01-10 06:59:47
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 09-01-2012 13:55, 1634Racine rzecze:

    > potrzebna mi jest wiedza bez warunkow granicznych.

    Jeśli interesuje Cię wyłącznie stawka, która jest niezależna
    od wydzwanianych minut i dodatkowych działań,
    to wynosi ona we Freshu 29 gr/min do wszystkich sieci,
    łącznie ze stacjonarnymi.

    > za starter 9 zl sa rozmowy po 29 gr do innych sieci - bez dodatkowych
    > warunkow prawda,czy nie?

    Prawda.

    > A teraz moge dopytac: jak zrobic rozmowy do innych sieci tansze niz 29
    > groszy?
    >
    > wiesz - ja chce te sytuacje prosto obslużyć.

    Albo prosto, albo tanio. Choć korzystanie z pakietów nie jest
    specjalnie skomplikowane.

    > a dlaczego nie 0 zl?

    Dlatego, że 0 zł wychodzi za drogo (sic!).
    Tzn żeby dzwonić do własnej sieci za 0 gr/min musiałbym doładowywać
    miesięcznie za 30 zł, których nie wykorzystam później na pozostałe
    połączenia. Ale jeśli ktoś dzwoni więcej i wykorzysta miesięcznie
    te 30 zł, to oczywiście może mieć za zero. Stąd cały czas podkreślam
    konieczność określenia profilu dzwonienia.

    > jak to wykonac prepaidowo? to zaraz pojde do kiosku i kupie.

    Pakiet "30 zł za 10 zł" wymiennie z pakietem "10 zł za 5 zł".
    Warunek- do obcych sieci wydzwaniasz miesięcznie od 35 do 138 minut.
    Jeśli rozmawiasz więcej wyjdzie drożej, jeśli mniej- robisz sobie
    skarbonkę (do ew. wykorzystania w przyszłości- tylko trzeba pamiętać
    o terminach).

    Pakiet 100 min do sieci i na stacjonarne za 5 zł- max 3 aktywne
    na raz, ważne miesiąc. Czyli zaczyna być opłacalne
    jeśli dzwonisz przynajmniej 17 min w miesiącu do sieci
    lub stacjonarnych.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 15. Data: 2012-01-10 09:02:34
    Od: facet <f...@n...pl>

> [...]
    > Jeśli rozmawiasz więcej wyjdzie drożej, jeśli mniej- robisz sobie
    > skarbonkę (do ew. wykorzystania w przyszłości- tylko trzeba pamiętać

    gdzie jest ten pakiet 30 zl za 10 albo 10 za 5 zl - wszedlem na strone
    play, wybralem uslugi, taryfa: karta i nic takiego nie widze?

  • 16. Data: 2012-01-10 09:10:02
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 10-01-2012 10:02, facet rzecze:

    > gdzie jest ten pakiet 30 zl za 10 albo 10 za 5 zl - wszedlem na strone
    > play, wybralem uslugi, taryfa: karta i nic takiego nie widze?

    Bo to tajnos agentos :-)
    http://blogplay.pl/2010/10/nowy-pakiet-dla-wybranej-
    grupy-klientow/

    A swoją szosą:
    http://tinyurl.com/7vforhb

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 17. Data: 2012-01-10 09:10:05
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >gdzie jest ten pakiet 30 zl za 10 albo 10 za 5 zl - wszedlem na strone

    to jest pakiety dla znawcuw i musza byc włączane z krutkiego kodu

  • 18. Data: 2012-01-10 09:57:57
    Od: "Mankol" <b...@k...pl>

    Użytkownik "facet" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    gdzie jest ten pakiet 30 zl za 10 albo 10 za 5 zl - wszedlem na strone
    play, wybralem uslugi, taryfa: karta i nic takiego nie widze?
    ---------------------

    http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/pakiet-
    100-minut-w-play-fresh/

  • 19. Data: 2012-01-12 10:05:15
    Temat: Odp: play do komorek .. pakiet 30 zł za 10 zł zlikwidowany.
    Od: "Mankol" <b...@k...pl>

    Użytkownik "Mankol" <b...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Kup prepaid Play Fresh, doładuj i kup pakiety :
    > Pakiet 30 zł za 10 zł.

    W dn. 11.01.2012 Play zlikwidował pakiet
    30 zł za 10 zł.
    http://blogplay.pl/2012/01/30-za-10/