  • 1. Data: 2012-01-09 00:18:36
    Temat: czy t-mobile ma internet wspolnie z orange
    Od: facet <f...@n...pl>

    Jeszcze kilka miesiecy temu bylem naprawde zadowolony z internetu w
    t-mobile - warszawski ursynow. Niestety od dwoch, trzech miesiecy jest
    coraz gorzej. Teraz mamy srodek nocy i moj net wyciaga:
    http://www.speedtest.net/result/1695031659.png

    Co najgorsze, to sa jakies dziwne opoznienia. Wpisuje adres strony i
    nic, mysli, mysli, mysli... a jak juz zacznie sciagac to idzie nawet
    calkiem niezle.

    Lokalizacji nie zmienialem, konfiguracji tez nie. Sadze wiec, ze problem
    jest po stronie t-mobile.

    Jakis czas temu obilo mi sie o uszy, ze orange i era maja laczyc swoje
    sieci i wspolnie z nich korzystac. Ponoc powolali jakas wspolna spolke.
    Czy to juz stalo sie rzeczywistoscia i czy to moze byc rezultat tej
    zabawy? Kiedys (jakis rok temu) jak robilem test Orange na karcie
    prepaid to w mojej lokalizacji dzialal po prostu tragicznie. Moze wiec
    calosc sie wyrownala (srednia z ery i orange)?

  • 2. Data: 2012-01-09 22:50:38
    Temat: Re: czy t-mobile ma internet wspolnie z orange
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-09 01:18, facet pisze:
    > Jeszcze kilka miesiecy temu bylem naprawde zadowolony z internetu w
    > t-mobile - warszawski ursynow. Niestety od dwoch, trzech miesiecy jest
    > coraz gorzej.

    Przerabiałem to ok. 3 lata temu w centrum Katowic.
    Era zapewniała, że wszystko jest ok. Za to internet prawie całkiem
    przestał działać.
    Coraz więcej abonamentów bez modernizacji infrastruktury - pewnie to
    jest powód główny.
    Kiedy umowa się skończyła, zrezygnowałem z tego szajsu.
    P.

  • 3. Data: 2012-01-09 22:54:38
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pan Piskorz napisał:

    > Coraz więcej abonamentów bez modernizacji infrastruktury - pewnie to
    > jest powód główny.

    Orange ma tak samo. Centrum miasta a zasieg do zwyklych rozmow znikal,
    znikal, znikal, az znikl...