  • 41. Data: 2009-12-10 13:05:54
    Temat: Re: platforma TVP do kosza?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hfqrgo$gua$1@news.onet.pl...

    > Klient wysilił sie wystarczająco idac z pieniedzmi do sklepu.

    No to i kupił produkt adekwatny do swojego wysiłku.

    > Płaci sprzedawcy za telewizor i dobrą obsługę!

    Zejdź człowieku na ziemię.

    > Ja nie płaczę, poruszam problem.

    No i dostałeś odpowiedź - zawaliłeś sprawę.
    Ty sam.

    > Czego szukałeś, co sprawdzałes?

    Tego samego co Ty.
    Może w mniejszym rozmiarze.

    > Obowiązku? Chyba jednak sie nie zrozumiemy.

    Chyba nie.

    > O płaczu już było.

    Widać mało jasno.
    Będzie tak długo aż pojmiesz, że żądasz, abym to ja płacił za Twoje
    lenistwo.

    > Co Ty wiesz o komunizmie i wolnym rynku.

    Więcej jak Ty, co widać z tekstów.
    Kupowałem sprzęt rtv i wtedy i teraz, mam porównanie.

  • 42. Data: 2009-12-10 13:07:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak mnie szef przyjmował to wpierw przemaglował mnie ze znajomości
    > asortymentu, który tam widnieje

    A sklepach sieciowych maglowanie dotyczy wyłącznie tematu "ile chcesz
    zarabiać".
    I tu tkwi sedno.
    Chcesz kupić w tanim sklepie, więc on musi mieć małą marżę, co za tym idzie
    musi tanio zatrudnić.
    A tani pracownicy to będą kiepscy pracownicy, udzielą kiepskich informacji z
    racji kiepskiej wiedzy.

  • 43. Data: 2009-12-10 13:10:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > idzie musi tanio zatrudnić.
    > A tani pracownicy to będą kiepscy pracownicy, udzielą kiepskich

    niestety tak jest i tą konkluzją zamknijmy temat

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 44. Data: 2009-12-10 13:15:09
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    pawell32 wrote:

    > i tu masz racje, powinni informować, a nie wciskać kitu.
    > cieszą się, że udało się sprzedać.
    > ale i tak znajdą się ludzie, którzy po niższej cenie
    > wezmą z mpeg2, np. ci którzy korzystają wyłącznie z sat.

    Kluczowym jest "po niższej cenie". Dlatego jestem przeciw
    odgórnemu wycofywaniu - bo ktoś mógłby *świadomie* taniej
    taki odbiornik nabyć, z racji tego że nie jest on w pełni
    wartościowy z powodu nie przystosowania do obowiązującego
    standardu nadawania DVB-T.

    Problem w tym że mieliśmy (i mamy do czynienia nadal, acz
    już nie na taką skalę jak kiedyś) z sprzedawaniem takiego
    sprzętu jako 100% pełnowartościowego klientom którzy nie
    są świadomi technicznych niuansów. Po normalnych cenach.

    Sporo osób ma pełne moralne prawo czuć się niekomortowo,
    (najdelikatniej pisząc), od strony prawnej sytuacja jest
    dla klientów niekorzystna. Choć gdyby się uprzeć, myślę
    że by mogło się znaleźć parę punktów zaczepienia. Ale
    bez sądu by się nie obeszło.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 45. Data: 2009-12-10 13:30:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:

> [...]
    > sprzętu jako 100% pełnowartościowego klientom którzy nie
    > są świadomi technicznych niuansów. Po normalnych cenach.

    Ale on był pełnowartościowy, skoro oficjalnie dvb-t do dziś w Polsce nie
    działa, to analog wystarcza.

> [...]
    > dla klientów niekorzystna. Choć gdyby się uprzeć, myślę
    > że by mogło się znaleźć parę punktów zaczepienia. Ale

    W przypadku zakazu również.
    Nikt by dobrowolnie nie złomował sprzętu który ma leżeć na magazynach.

  • 46. Data: 2009-12-10 13:50:25
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale on był pełnowartościowy, skoro oficjalnie dvb-t do dziś w Polsce nie
    > działa, to analog wystarcza.

    ale jest i będzie nadal pełnowartościowy dla kogoś, kto nie zamierza
    rezygnować z kablówki czy satelity i przechodzić na odbiór naziemny.
    A jeśli taki odbiornik kupi świadomie i taniej, to jego zysk...:-)

    --
    Bogdan
    53.659956 N, 17.347842 E

  • 47. Data: 2009-12-10 13:54:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości

    > ale jest i będzie nadal pełnowartościowy dla kogoś, kto nie zamierza
    > rezygnować z kablówki czy satelity i przechodzić na odbiór naziemny.
    > A jeśli taki odbiornik kupi świadomie i taniej, to jego zysk...:-)

    Dokładnie tak.
    Więc zakaz ZAMIAST analizy swoich potrzeb jest szkodliwy.

  • 48. Data: 2009-12-10 13:59:27
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *zorka* napisał(-a):

    > Dlaczego wiec nadal są w sprzewdazy telewizory z mpeg2?

    Bo komuś, kto go będzie chciał podłączyć do dowolnie wybranej cyfrowej
    platformy SAT będzie rybka czy ma MPEG2 czy MPEG4

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 49. Data: 2009-12-10 14:05:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *zorka* napisał(-a):

    > Mam dekoder cyfry+, chciałem dolozyć do czaszy drugi czy twin (nie wiem
    > jak to sie nazywa) aby móc odbierac rowniez z astry - chodziło mi głownie
    > o TVPHD.

    Drugi albo monoblock. Ale z TVPHD chyba i tak miałbyś problem bo (o ile nie
    jestem w błędzie) jest on zakodowany, a sprzętu do dekodowania nie ma.

  • 50. Data: 2009-12-10 14:05:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > secam był nam narzucony przez ruskich.

    Jak przez ruskich narzucony, jak to francuski system i sami rosjanie go
    przyjeli