  • Data: 2009-06-22 08:54:31
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h1nec9$lqp$1@news.onet.pl...

    > A zauwazyliscie, ze do sforama przyczepili sie malkontenci, ktorzy byli na
    > liscie uczestnikow bobrowego lecz na niego nie dotarli? :)

    Zbiguś, jesszcze raz ;)
    po pierwsze byłam i pokonałam jedna z najtrudniejszych mozliwych i
    niepotrzebnych tras ;)
    po drugie ja sie nie przyczepiłam.
    Wyraziłam w jednym poscie swoje zdanie a All pociagnoł mnie za jezyk (
    paluszki?) i tyle. Reszta do dyskusja na temat pierwszej mojej opinii.

    Podkresle po raz milionktorys tam. Ja nie mam nic do SFORAM. tylko prosiłam
    by nie było to tak czesto.

    nudna i malkontentna

    --
    Easy