  • Data: 2009-06-22 08:53:59
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    news:h1nec9$lqp$1@news.onet.pl...

    > Iiiitam! Mielismy, mielismy - wszka to podniosle dzielo objelo nas
    > wszystkich, ktorzy tam wonczas bylismy ;)

    Znam organizatorow Rajdu Bobrowego. Pana "All" wcale, a raczyl napisac ze
    "Co do uczestnictwa - niestety, nie "pouczestniczymy" - siła wyższa."
    Do tego, z Panem "All" srednio sie identyfikuje. Dotychczas wykazal sie
    ogromnym entuzjazmem i jeszcze wieksza odwaga w publikowaniu i obwieszczaniu
    tego lecz jednoczesnie dosc plytkim podejsciem do tematyki ktora sie zajal.
    Nieuchronnie nasuwa sie, byc moze niesprawiedliwe, skojarzenie z Pierwszym
    Portalem Motocyklowym, tyle ze tamto bylo choc wykonane przez zawodowca.
    Reasumujac: sa powody do sceptycyzmu. Raczej wiec nie "mamy" jesli, jak
    wspomnialem chciec czepiac sie slowek.
    Nie mialem takiego zamiaru zas swoje sceptyczne nstawienie wolalem zachwiac
    dla siebie. Predzej wrzuce do wora jak innych zbyt nachalnych, lecz skoro
    juz rozdmuchano temat ponad miare to nie omieszkalem dorzucic swych 0.03
    PLN.
    EOT z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj