  • 11. Data: 2012-02-24 14:36:14
    Temat: Re: pijak
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:ji8038$19t$1@inews.gazeta.pl...

    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1122537
    8,Trzy_tysiace_za_jazde_na_koniu_po_pijaku.html

    > Jak tłumaczył policjantom, miał przetransportować konia. Postanowił, że
    > nie będzie prowadził zwierzęcia za uzdę, tylko pojedzie na nim.
    >

    > A prowadzic za uzde po pijaku wolno ?

    A mógł nieść...

    Marek

  • 12. Data: 2012-02-24 14:37:36
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-24 13:38, RoMan Mandziejewicz wrote:

    8,Trzy_tysiace_za_jazde_na_koniu_po_pijaku.html

    > Też chyba nie. To tak samo jak z prowadzeniem roweru piechotą - jak
    > nie chcesz stracić prawa jazdy, to rower możesz nieść ale nie wolno go
    > prowadzić. Bo prawo nie odróżnia prowadzenia w sensie jazdy i
    > kierownia nim i prowadzenia w sensie pieszej wędrówki z rowerem
    > jadącym pusto. W obu przypadach bowiem kierujesz pojazdem.

    Jest jasna definicja pieszego. Już tu cytowana:

    "pieszy - osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą
    na niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za
    pieszego uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą
    rower, motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki,
    osobę poruszającą się w wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10
    lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej;"

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 13. Data: 2012-02-24 14:37:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello yabba,

    Friday, February 24, 2012, 2:34:05 PM, you wrote:

    8,Trzy_tysiace_za_jazde_na_koniu_po_pijaku.html
    > Rozważmy konia o kształcie kuli, poruszającego się ruchem harmonicznym...

    Zielonego konia. ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2012-02-24 14:39:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > "kierujący - osobę, która kieruje pojazdem lub zespołem pojazdów, a także
    > osobę, która prowadzi kolumnę pieszych, jedzie wierzchem albo pędzi
    > zwierzęta pojedynczo lub w stadzie;"

    Czyli jak psa na sranie wyprowadzam to mogę stracić prawo jazdy?

    Marek

  • 15. Data: 2012-02-24 14:40:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Tylko zdaje się - ludzie potracili prawa jazdy...

    Doczytaj kodeks.

    Marek

  • 16. Data: 2012-02-24 17:24:25
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Czyli jak psa na sranie wyprowadzam to mogę stracić prawo jazdy?
    >
    > Marek

    jezeli jedziesz na nim albo pedzisz go to tak;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2012-02-24 18:04:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Podkreślenie. I kłóć się z sądem, jak nalezy to rozumieć.

    Zwróć uwagę że to co Kolega przytoczył przeczy Twojemu
    twierdzeniu o zakazie prowadzenia roweru po pijaku :-).

  • 18. Data: 2012-02-24 18:11:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Friday, February 24, 2012, 6:04:27 PM, you wrote:

    > Zwróć uwagę że to co Kolega przytoczył przeczy Twojemu
    > twierdzeniu o zakazie prowadzenia roweru po pijaku :-).

    Wyroki sądów są inne, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-02-24 18:38:38
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-24 13:38, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > kierownia nim i prowadzenia w sensie pieszej wędrówki z rowerem
    > jadącym pusto. W obu przypadach bowiem kierujesz pojazdem.

    Bzdura.

    Shrek.

  • 20. Data: 2012-02-24 18:41:03
    Od: Tadeusz <...@a...pl>

    > Wyroki sądów są inne, niestety.

    to zacytuj sygnaturę wyroku zamiast pitolić wbrew oczywistym zapisom
    ustawy...