  • 1. Data: 2013-01-18 01:00:42
    Temat: [allegro] owona sprzedam SDS7102
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Wyjatkowo pozwoliłem sobie na spam,
    zależy mi na szybkiej sprzedaży
    http://allegro.pl/oscyloskop-sds-7102-100mhz-1gs-s-o
    kazja-cenowa-i2958702081.html

    Wlodzimierz

  • 2. Data: 2013-01-18 08:14:59
    Temat: Re: [allegro] owona sprzedam SDS7102
    Od: a...@g...pl

    wrote:

    > Wyjatkowo pozwoliłem sobie na spam,
    > zależy mi na szybkiej sprzedaży
    > http://allegro.pl/oscyloskop-sds-7102-100mhz-1gs-s-o
    kazja-cenowa-
    i2958702081.html

    34 tydzień 2012, to czasem nie ten z usterką (szumy) ?

    W okolicy środka tego wątku było opisane co i jak:
    http://www.eevblog.com/forum/reviews/review-of-owon-
    sds7102/495/

    ps. nówka 2050pln z przesyłką chodziła na allegro (firma merazet)
    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2013-01-18 09:39:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-01-18 08:14, a...@g...pl wrote:

    kazja-cenowa-
    > i2958702081.html
    >
    > 34 tydzień 2012, to czasem nie ten z usterką (szumy) ?

    Nie mam bladego pojęcia, nie miałem czasu sie nim pobawić, aczkolwiek
    mogę coś sprawdzić, co?

    Włodek