  • 21. Data: 2013-02-24 08:39:56
    Temat: Re: pierwszeństwo na zwężeniu
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:kgbcfo$g7f$1@speranza.aioe.org...

    > Mylisz się. Ta dyskusja od początku nie ma sensu.
    > Bo rozpaczliwie próbujesz znaleźć kogoś kto przyzna ci rację i napisze, że
    > nic w tym złego, że łamiesz przepisy.

    Ale ty oczywiście udowodniłeś że nie mam racji...

    > Ile ty masz lat? Golisz się już?

    Zapytał ktoś rzucający takie "dojrzałe" uwagi

    > Nooo... to zabrzmiało groźnie. Wszyscy drżą przed twoimi filtrami. LOL

    Przekaz był prosty: ja tego i tak nie przeczytam więc
    się nie sil na kretyńskie odpowiedzi.
    A ty interpretuj sobie to jako groźby albo jak chcesz. W
    psychologii mają pewnie jakieś fajne określenie na
    takich jak ty.

  • 22. Data: 2013-02-24 16:20:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Mi wystarczą do prywatnej statystyki. Choć przyznaje że i twoje "Most
    > takiej szerokości, że większość samochód osobowych zmieści się obok
    > siebie bez najmniejszego problemu." jest jakieś nijakie. Masz może
    > wykonane pomiary średniej szerokości jakimś homologowanym sznurkiem i
    > staystyczny (najlepiej potwierdzony urzędowo) rozklad szerokości
    > samochodów osobowych żeby być nieco bardziej rzetelnym od wp?

    w wielu miejscach tak jest i rozsądni kierowcy jadą i się mieszczą a jak
    jedzie cieżarówka czy bagażówka to ustępuje sie jej miejsca jeśli tak wypada
    z przepisów...

  • 23. Data: 2013-02-26 02:20:38
    Temat: Re: Re: pierwszeństwo na zwężeniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2013, Marek Dyjor wrote:

    > w wielu miejscach tak jest i rozsądni kierowcy jadą i się mieszczą a jak
    > jedzie cieżarówka czy bagażówka to
    > ustępuje sie jej miejsca jeśli tak wypada
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > z przepisów...
    ^^^^^^^^^^^

    Ja w sprawie formalnej.
    Na za wąskiej "mijance" operacja ustąpienia miejsca może być
    trudna. Nie mówię że jest niemożliwa, może się zdarzyć (IMO wyłącznie
    przez cofanie), ale na pewno nie wynika (w takim przypadku) z przepisów.
    A jeśli jest inaczej, poproszę o ów przepis :D
    Ustąpienie miejsca to coś więcej niż ustąpienie pierwszeństwa,
    należy się teleportować już po wpakowaniu się w kabałę :P
    (i tak, owszem, występuje w PoRD, dotyczy pieszych na drodze dla rowerów,
    rowerzystów na chodniku wobec pieszych oraz kierujących wszelakich
    ustępującym miejsca pojazdom szynowym na torowisku, ostatnie pamiętam
    po upomnieniu na grupie ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2013-02-28 14:25:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > wszelakich ustępującym miejsca pojazdom szynowym na torowisku,
    > ostatnie pamiętam po upomnieniu na grupie ;))

    tylko że jeśli kierowca widzi że na wąskim odcinku jedzie pojazd a on sie z
    nim nie zmieści to nie ma prawa wjechać zanim tamten nie opuści tego miejsca
    nawet jak ma pierwszeństwo.

  • 25. Data: 2013-02-28 20:20:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013, Marek Dyjor wrote:

    > tylko że jeśli kierowca widzi że na wąskim odcinku jedzie pojazd
    > a on sie z nim nie zmieści to nie ma prawa wjechać

    Oczywiscie :)
    Przyczepiłem się (wnoszę o ułaskawienie) konkretnego terminu
    (znaczy "nazwy prawnej") która jest określona w PoRD i tu
    nie ma zastosowania :)

    pzdr, Gotfryd