  • 11. Data: 2013-02-23 16:18:02
    Temat: Re: pierwszeństwo na zwężeniu
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    news:kgalot$ghk$1@node1.news.atman.pl...

    > Zawsze to lepiej jak ocenisz że sie nie zmieścisz, niż podobnie jak mój
    > znajomy, kozak, "zmieścił" się między dwa tiry. Miejże litość dla osób
    > które wolą jechać ostrożnie niż obcierać się na lusterka z mistrzami
    > kierownicy.

    Woleć to oni sobie mogą ale nie są na drodze sami. I nie mówie tu o mijaniu
    się o centrymetr bo tego sam nie lubie i unikam kiedy tylko się da.

    > Mam identyczną syuację ze zwężeniem w okolicy które muszę codziennie
    > przejechać i obcierki w tym miejscu wynikają *wyłącznie* z powodu złej
    > oceny jakiegoś kozaczka.

    I to przeważnie ty jesteś tym kozaczkiem skoro masz takie dokładne
    informacje ?

  • 12. Data: 2013-02-23 16:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 16:18:02 +0100, ww napisał(a):

    > I to przeważnie ty jesteś tym kozaczkiem skoro masz takie dokładne
    > informacje ?

    Przyjezdza policja ... i obu stronom mandaty daje ?
    Bo w tym przypadku, jesli widac ze miejsca jest za malo, to nalezy sie
    zatrzymac nawet jak sie ma pierszenstwo :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-23 16:48:56
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Przyjezdza policja ... i obu stronom mandaty daje ?
    > Bo w tym przypadku, jesli widac ze miejsca jest za malo, to nalezy sie
    > zatrzymac nawet jak sie ma pierszenstwo :-)

    Ale co to ma do rzeczy ? Ja nie mówiłem o sytuacji w której jest za mało
    miejsca !! 2 auta
    mieszczą się z zapasem. Oczywiście jeśli ktoś nie jedzie środkiem a wiele
    osób tak tam
    jeździ bo przecież ma pierwszeństwo.

  • 14. Data: 2013-02-23 16:53:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-02-23 16:18, ww wrote:
    > I to przeważnie ty jesteś tym kozaczkiem skoro masz takie dokładne
    > informacje ?

    Mam znajomego z lawety.

  • 15. Data: 2013-02-23 16:58:35
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Mam znajomego z lawety.

    Informacje pewnie tak rzetelne jak z wirtualnej polski.

  • 16. Data: 2013-02-23 17:08:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-02-23 16:58, ww wrote:
    > Informacje pewnie tak rzetelne jak z wirtualnej polski.

    Mi wystarczą do prywatnej statystyki. Choć przyznaje że i twoje "Most
    takiej szerokości, że większość samochód osobowych zmieści się obok
    siebie bez najmniejszego problemu." jest jakieś nijakie. Masz może
    wykonane pomiary średniej szerokości jakimś homologowanym sznurkiem i
    staystyczny (najlepiej potwierdzony urzędowo) rozklad szerokości
    samochodów osobowych żeby być nieco bardziej rzetelnym od wp?

  • 17. Data: 2013-02-23 17:20:55
    Od: "ww" <w...@o...pl>

> [...]
    > (najlepiej potwierdzony urzędowo) rozklad szerokości samochodów osobowych
    > żeby być nieco bardziej rzetelnym od wp?

    Ta dyskusja straciła sens kiedy postanowiłeś się głupio odezwać. Jeśli nie
    jesteś
    w stanie pojąć pewnych rzeczy to już nie mój problem. Tak się składa, że
    przepisy
    też nie zawsze precyzują wszystko co do cm. Jezeli 4 razy przejechałem razem
    z innym autem i to nie było tico to znaczy, że można przejechać i nikogo się
    nie zmusza
    do zatrzymania. A ty sobie kup swoje homologowane sznurki i idź prowadzić
    swoje
    statystyki z zenkiem laweciarzem.

    Nie musisz odpisywać bo dodaje cie w tym momencie do filtrów.

  • 18. Data: 2013-02-23 18:08:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-23 12:35, ww pisze:
    > Zastanawiam się tylko dalej czy kierowca z pierwszeństwem
    > może sobie
    > całą drogę traktować jak swój pas i jechać środkiem oraz czy osoba bez
    > pierwszeństwa
    > może blokować bez sensu ruch jeśli mogłaby przejechać.

    Oczywiście, że nie ma prawa, a wynika to choćby z definicji pasa ruchu i
    obowiązku jazdy przy prawej krawędzi.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2013-02-23 22:02:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy tej prędkości
    > nie ma naprawdę żadnego problemu żeby się wyminąć. Ale ludzie
    > przyzwyczaili się, że ci
    > z pierwszeństwem sobie jadą środkiem drogi a ci drudzy stoją. Kilka razy
    > pozwoliłem sobie
    > wjechać i zostałem obtrąbiony.
    > I kto tu ma rację ? Dla mnie pierwszeństwo ma w tej sytuacji znaczenie
    > dopiero kiedy 2
    > samochody się nie zmieszczą i taka jazda środkiem drogi (po 2 pasach) jest
    > niedopuszczalna
    > tak samo jak stanie po drugiej stronie i blokowanie ruchu jeśli spokojnie

    Znak B-31 umieszcza się tam gdzie nie mogą wyminąć się pojazdy o szer. 2,5m.
    Jest obowiązek jazdy możliwie blisko krawędzi jezdni.
    neelix

  • 20. Data: 2013-02-23 22:31:42
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-02-23 17:20, ww pisze:

    > Ta dyskusja straciła sens kiedy postanowiłeś
    > się głupio odezwać.

    Mylisz się. Ta dyskusja od początku nie ma sensu.
    Bo rozpaczliwie próbujesz znaleźć kogoś kto
    przyzna ci rację i napisze, że nic w tym
    złego, że łamiesz przepisy.

    > A ty sobie kup swoje
    > homologowane sznurki i idź prowadzić swoje
    > statystyki z zenkiem laweciarzem.

    Ile ty masz lat? Golisz się już?

    > Nie musisz odpisywać bo dodaje cie w tym
    > momencie do filtrów.

    Nooo... to zabrzmiało groźnie. Wszyscy drżą
    przed twoimi filtrami. LOL

    --
    JK