  • 41. Data: 2011-02-01 14:36:38
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...Jest przeświadczony o swoim pierwszeństwie dlatego, że
    > wie, że brakuje znaku D1 na drodze którą poruszał się
    > niebieski pojazd.

    To już Twoje dopowiedzenie.

    > Dlatego też w tej sytuacji skrzyżowanie staje się
    > równorzędne i czerwony jako ten z prawej ma pierwszeństwo.

    Czyżby? Jeśli już na siłę chcesz naginać fakty to dodaj że
    "staje się równorzędne dla tego czerwonego", a nie ogólnie
    :-). Jakoś nie zauważam żeby zniknęły inne znaki z tego
    skrzyżowania ;-)

  • 42. Data: 2011-02-01 14:39:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-01, A2 <q...@q...pl> wrote:

    > Zaraz, chwila, to ja jestem pytającym w tym wątku :) Dlatego napisałem ten
    > temat, bo sam chciałbym się upewnić. Dodam tylko, że czerwony to miejscowy i
    > zna znaki na pamięć. Jest przeświadczony o swoim pierwszeństwie dlatego, że
    > wie, że brakuje znaku D1 na drodze którą poruszał się niebieski pojazd.
    > Dlatego też w tej sytuacji skrzyżowanie staje się równorzędne i czerwony
    > jako ten z prawej ma pierwszeństwo.

    BZDURA!

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2011-02-01 14:39:44
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    > Może naucz się z łaski swojej co znaczy znak A7, dobrze?
    >
    > Bosz.. gdzie ty się tego nauczyłeś, że znak A7 to znak nakazujący
    > ustąpienie pierwszeństwa pojazdom z prawej strony?

    Do mnie pijesz? Co Ci zawiniłem?

  • 44. Data: 2011-02-01 14:41:21
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Ok, zgoda, nie ma wpływu. Ale czy jest to droga z pierwszeństwem
    > przejazdu czy nie?

    IMHO jest, tylko z jednej strony zabrakło znaku D-1. Znam parę takich
    miejsc, gdzie o tym, że to jest droga z pierwszeństwem, można zgadnąć
    tylko po znakach A-7 na drogach poprzecznych. A-7 z kolei jednoznacznie
    informuje o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem. Podstawa prawna:
    paragraf 5, ust. 4, pkt 5 Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz
    Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie
    znaków i sygnałów drogowych: "Znak A-7 "ustąp pierwszeństwa" ostrzega o
    skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem".

    Piotr

  • 45. Data: 2011-02-01 14:41:56
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-02-01 14:28, A2 pisze:
    > Dokładnie tak. Czerwony uważa, że musi ustąpić pojazdom z prawej strony
    > (i po to stoi A-7), zaś nie musi ustępować pojazdom ze swoje lewej strony.
    To niech czerwony wróci do nauki przepisów o ruchu drogowym (w tym
    znaczenia znaków drogowych) i dopóki tej elementarnej wiedzy nie
    przyswoi niech nie zawraca głowy innym (że o kierowaniu jakimkolwiek
    pojazdem na drogach publicznych już nie wspomnę). :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 46. Data: 2011-02-01 14:42:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 14:41:21 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > IMHO jest, tylko z jednej strony zabrakło znaku D-1. Znam parę takich
    > miejsc, gdzie o tym, że to jest droga z pierwszeństwem, można zgadnąć

    A ja myslę, że tego znaku nie zabrakło, tylko go tam nie może być.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 47. Data: 2011-02-01 14:43:09
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Jak dla mnie nie jest a nawet nie może być.

    Według mnie jak najbardziej może: "Znak A-7 "ustąp pierwszeństwa"
    ostrzega o skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem" (Rozporządzenie
    Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
    31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych, par. 5, ust. 4,
    pkt 5 ).

    Piotr

  • 48. Data: 2011-02-01 14:43:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

  • 49. Data: 2011-02-01 14:43:23
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To już Twoje dopowiedzenie.

    Nie, to nie moje dopowiedzenie. To tok myślenia kierowcy pojazdu czerwonego.

    > Czyżby? Jeśli już na siłę chcesz naginać fakty to dodaj że "staje się
    > równorzędne dla tego czerwonego", a nie ogólnie :-). Jakoś nie zauważam
    > żeby zniknęły inne znaki z tego skrzyżowania ;-)

    Nie zamierzam naginać faktów, przedstawiam tylko tok rozumowania kierowców
    poszczególnych pojazdów.

  • 50. Data: 2011-02-01 14:43:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > A ja myslę, że tego znaku nie zabrakło, tylko go tam nie może być.

    Dlaczego?

    Piotr