-
1. Data: 2011-02-01 08:48:43
Temat: Wysokie obroty
Od: VoyteG <V...@h...com>
Witam wszystkich, co sie znaja...
pojazd nazywajacy sie Tico zagazowany, zaczal ostatnio miec dosyc
wysokie obroty i wiecej spalac
wczesniej silnik uspokajal sie, a teraz po odpaleniu wchodzi na
wysokie obroty i zaczal wiecej palic
drugi objaw, to przy rozpedzeniu powyzej 100 km/h zdarza sie, iz auto
traci moc i trzeba dokonac redukcji
co moze byc przyczyna i jak to mozna skorygowac?
dzieki z gory za uzyteczna pomoc
-
2. Data: 2011-02-01 15:23:20
Temat: Re: Wysokie obroty
Od: Mateusz <m...@g...com>
Na moje oko to mógłbyś pokombinować z regulacją gaźnika. Znajomy miał
kiedyś podobny problem i z tego co pamiętam to są tam dwie śrubki,
jedna odpowiada za obroty na ssaniu a druga podczas normalnej pracy.
Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam
która za ssanie odpowiadała.
-
3. Data: 2011-02-01 15:24:32
Temat: Re: Wysokie obroty
Od: VoyteG <V...@h...com>
On 1 Lut, 15:23, Mateusz <m...@g...com> wrote:
> Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam
> która za ssanie odpowiadała.
Dzieki za sugestie. czyli ewidentnie gaznik?
-
4. Data: 2011-02-01 18:57:55
Temat: Re: Wysokie obroty
Od: Michał Gut <m...@w...pl>
albo kreciles przy insalacji lpg