  • 31. Data: 2011-02-01 14:24:45
    Temat: Re: pierwszeństwo na skrzyżowaniu
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    news:a7r8ntn1x5cd.dlg@lepper.institute.com...

    > Ponawiam konkretną odpowiedź: "a kogo to k*** obchodzi"????

    Mnie. Chcę to wiedzieć.

    > Może jeszcze zapytasz czy była to droga krajowa czy lokalna?

    Czy ma to jakikolwiek wpływ na tą sytuację?

  • 32. Data: 2011-02-01 14:25:07
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Zaraz, chwila, to ja jestem pytającym w tym wątku :) Dlatego napisałem
    > ten temat, bo sam chciałbym się upewnić. Dodam tylko, że czerwony to
    > miejscowy i zna znaki na pamięć. Jest przeświadczony o swoim
    > pierwszeństwie dlatego, że wie, że brakuje znaku D1 na drodze którą
    > poruszał się niebieski pojazd. Dlatego też w tej sytuacji skrzyżowanie
    > staje się równorzędne i czerwony jako ten z prawej ma pierwszeństwo.

    Masakra. On miał przed sobą znak A-7 i stwierdził, że go nie obowiązuję?

    Piotr

  • 33. Data: 2011-02-01 14:28:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:24:45 +0100, A2 napisał(a):

    > Czy ma to jakikolwiek wpływ na tą sytuację?

    RÓWNIEŻ nie.
    Tak samo jak fakt, że to była albo nie była droga z pierwszeństwem
    przejazdu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2011-02-01 14:28:29
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Masakra. On miał przed sobą znak A-7 i stwierdził, że go nie obowiązuję?

    Dokładnie tak. Czerwony uważa, że musi ustąpić pojazdom z prawej strony (i
    po to stoi A-7), zaś nie musi ustępować pojazdom ze swoje lewej strony.

  • 35. Data: 2011-02-01 14:29:51
    Od: "A2" <q...@q...pl>

    > RÓWNIEŻ nie.
    > Tak samo jak fakt, że to była albo nie była droga z pierwszeństwem
    > przejazdu.

    Ok, zgoda, nie ma wpływu. Ale czy jest to droga z pierwszeństwem przejazdu
    czy nie?

  • 36. Data: 2011-02-01 14:32:26
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Dokładnie tak. Czerwony uważa, że musi ustąpić pojazdom z prawej strony
    > (i po to stoi A-7), zaś nie musi ustępować pojazdom ze swoje lewej strony.

    Chce się pilnie gdzieś wyemigrować.

    Piotr

  • 37. Data: 2011-02-01 14:33:10
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-01 13:10, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Za szybko.
    > A to samochód czerwony, B to samochód niebieski.
    > Żeby A musiał ustąpić pierwszeństwa B to przed skrzyżowaniem dla A
    > musiałby wystąpić znak informujący o przebiegu drogi z pierwszeństwem.

    Nie było odpowiedzi.
    Kajam się, przemyślałem to jeszcze raz. Rzeczywiście, czerwony ustępuje
    pierwszeństwa przejazdu niebieskiemu.
    Muszę się doszkolić.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 38. Data: 2011-02-01 14:33:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:29:51 +0100, A2 napisał(a):

    > Ok, zgoda, nie ma wpływu. Ale czy jest to droga z pierwszeństwem przejazdu
    > czy nie?

    Jak dla mnie nie jest a nawet nie może być.
    Co nie zmienia faktu, że niebieski ma pierwszeństwo przejazdu przed
    czerwonym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2011-02-01 14:34:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:28:29 +0100, A2 napisał(a):

    > Dokładnie tak. Czerwony uważa, że musi ustąpić pojazdom z prawej strony (i
    > po to stoi A-7), zaś nie musi ustępować pojazdom ze swoje lewej strony.

    Może naucz się z łaski swojej co znaczy znak A7, dobrze?

    Bosz.. gdzie ty się tego nauczyłeś, że znak A7 to znak nakazujący
    ustąpienie pierwszeństwa pojazdom z prawej strony?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 40. Data: 2011-02-01 14:34:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Dlatego też w tej sytuacji skrzyżowanie staje się równorzędne i czerwony

    Sporo jeżdżących "na pamięć" uszczupliło swoje portfele o stosowne sumki.
    Sporo tkich leży także na cmentarzach...
    Na drogach publicznych stosujemy się do stosownego ISTNIEJĄCEGO oznakowania,
    a nie wymyślamy sobie, że "skoro tam drogowcom się zapomniało powiesić
    znaku/ktoś go "pożyczył" to mogę zapierdalać przez skrzyżowanie nie
    ustępując pierwszeństwa (nakazanego przez A-7)"
    Brak kierującego ruchem, brak sygnalizacji świetlnej, jest oznakowanie
    pionowe, które "przebija" "prawą rękę" :)
    Pozdrawiam !
    WOJO