  • 21. Data: 2010-05-13 13:25:41
    Temat: Re: pierwsza powazniejsza gleba - uwazajcie
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Grzybol pisze:
    > Sąd uznał
    > rację obywatela i nakazał w trybie pilnym rozpierzenie wszystkich progów
    > zwalniających na tym osiedlu, co też natychmiast uczyniono. Fajne?

    Ciekawe czy w PL ktokolwiek zdobył się na odwagę takiego pozwu.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 22. Data: 2010-05-13 16:15:24
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 12 May 2010 23:40:12 +0200, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
    <i...@g...com> wrote:

    [...]
    > Dzięki za wszystkie dobre słowa, dodają otuchy patrząc na zwłoki kawy
    > w garażu.

    Lepsze zwłoki kawy i zdrowy kierownik niż na odwrót. :-)

    A Kawę jakiś przedsiębiorczy kowal z allegro by w tydzień przerobił na
    "jedynego w swoim rodzaju stritfajtera" czy innego ratbajka i wystawił,
    kto by się plastikami przejmował ;-)

    > Powłócząc nogą mam trochę problemy z pokonywaniem schodow,
    > ale jest już całkiem dobrze. Obite żebra powoli dają spokojnie
    > oddychać (poranek był pełen nowych doznań) Lekcja pokory została
    > odrobiona.
    > Oględziny sprzęta sprzed wizyty rzeczoznawcy wyglądają raczej na
    > szkodę całkowitą, kupa drogich elementów które poszły w mak. Nie tak
    > sobie wyobrażałem przesiadkę na z750, ale rzeczywistość lubi
    > zaskakiwać.

    Nie wiem czy "lekcja pokory" i "przesiadka na z750" dobrze ze sobą
    współgrają. ;-> Ale fakt, po moim wypierdoleniu się na NTVce też
    mi przeszło poczucie że po tych 10 kkm już jako tako jeżdżę, następne
    moto to będzie DR 350. ;-)

    [...]
    > Z perspektywy czasu najbardziej żałuję że nie poświeciłem tej minuty
    > na zmianę spodni na dedykowane (w szafie wiszą trzy sztuki), czego
    > efektem są sponiewierane nogi. Czystej wody głupota.

    Zdarza się, jeżdżenie ATGATT jest upierdliwe. :-)

    [...]
    > P.S. Tak szybko jak się tylko da - wsiadam z powrotem na siodło :)

    Słusznie, słusznie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650 i rower

  • 23. Data: 2010-05-14 05:32:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tom01 pisze:

    > Ciekawe czy w PL ktokolwiek zdobył się na odwagę takiego pozwu.

    to nie ma nic wspólnego z odwagą, tylko z poświęceniem czasu. myślisz,
    że na złość mogliby Ci takie progi pod domem zamontować?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 24. Data: 2010-05-14 06:35:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-14 07:32, gildor pisze:

    > to nie ma nic wspólnego z odwagą, tylko z poświęceniem czasu. myślisz,
    > że na złość mogliby Ci takie progi pod domem zamontować?

    Może i tak,mamy przy ulicy drzewa pomiędzy podjazdami,trochę to
    upierdliwe,czasem ciężko ustawić puszkę,ale można się przyzwyczaić.
    Facet kilka domów dalej miał takie drzewo pomiędzy swoimi dwoma
    podjazdami,jako jedyne w okolicy uschło,drzewa się pozbył,ale dostał w
    zamian przystanek n/ż :-))

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 25. Data: 2010-05-14 08:16:41
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-12 12:46, de Fresz pisze:

    > Czekaj, ale Ty pisałeś o motocyklach czy skokach narciarskich? A może
    > motocyklem po skoczni? Się chyba pogubiłem.
    >
    > Są różne progi, ale pokonywanie większości tych jakie znam szosówką z
    > prędkością powyżej 40, to IMHO hardkor, który bardzo chciałbym zobaczyć
    > na żywo. Bo endurakiem to na tych większych powyżej 80 można fajnie
    > wyskoczyć...

    Chmmm. DLem progi biorę średnio 70-80 km/h. I nic nie wyskakuję.
    Powinienem szybciej ?

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 26. Data: 2010-05-14 08:25:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "gildor"

    > to nie ma nic wspólnego z odwagą, tylko z poświęceniem czasu. myślisz, że
    > na złość mogliby Ci takie progi pod domem zamontować?

    Swojego czasu mialem epizod zawodowy z firma ktora wslawila sie m.in. tym iz
    na zlecenie miasta w okolicy bywszych slynnych nadwislanskich barow
    zamontowala progi zwalniajace i stosowne ograniczenia predkosci.
    Zlecenie to mialo zwiazek z potraceniami pijanych i nacpanych klientow
    wytaczajacych sie z tychze barow.
    Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iz progi te zamontowano na
    sciezce rowerowej. Montaz odbyl sie w nocy z piatku na sobote - juz w rano w
    ratuszu pojawili sie "zieloni" i nacisneli tak ze w nocy z niedzieli na
    poniedzialek progi zniknely.
    Miasta zaplacilo - nie pamietam dokladnie ale ok 150 000 pln za
    montaz/demontaz :).
    To jedyny znany mi przyklad kiedy te debilne ograniczenia zostaly
    zdemontowane...

    Tytus z fabryki

  • 27. Data: 2010-05-14 09:29:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-14 10:16:41 +0200, Wieca <w...@p...onet.pl> said:

    > Chmmm. DLem progi biorę średnio 70-80 km/h. I nic nie wyskakuję.
    > Powinienem szybciej ?

    Albo schudnąć... ;-)

    de Fresz

  • 28. Data: 2010-05-14 09:32:57
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-14 10:25, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > montaz/demontaz :).
    > To jedyny znany mi przyklad kiedy te debilne ograniczenia zostaly

    Wieś Zgorzała. Pojawiły się trzy progi, ale jeden został zdjęty.
    Prawdopodobnie wkurwiało kogoś jak mu stale napierdalali o asfalt pod
    oknem i śmierdzieli spalinami.

    Na takiej jednej objazdówce w okolicy też zamontowali progi. Moim
    ulubionym stylem wieczornego przejazdu motocyklem jest : rura do 120
    (silnik wyje), od połowy odcinka przymknięcie gazu (silnik wyje
    bardziej) tak by przelecieć przez próg 30 km/h i rura do 120 (silnik
    wyje), od połowy odcinka przymknięcie gazu (silnik wyje bardziej) tak by
    przelecieć przez próg 30 km/h i rura do 120 (silnik wyje), od połowy
    odcinka przymknięcie gazu (silnik wyje bardziej) tak by przelecieć przez
    próg 30 km/h i ...

    A można tam było spokojnie jeździć te 70 km/h...

  • 29. Data: 2010-05-14 16:58:59
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn wrote:
    > Tak czy inaczej - dalem dupy.

    Dlaczego upadamy, paniczu Bruce?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 30. Data: 2010-05-14 19:34:48
    Temat: Pulp Fiction widział?
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ideę Znaku od Boga pojmuje?

    (czas zamienić sprzęta na jakiś ze skokiem zawieszenia > 200mm)

    turpin
    F800GS