  • 1. Data: 2010-05-11 23:04:28
    Temat: pierwsza powazniejsza gleba - uwazajcie
    Od: "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn" <i...@g...com>

    Z poltorej godziny temu. Wracalem, niestety chyba zbyt malo spokojnie
    do domu. Z retrospekcji wynika (malo pamietam z samego lotu) ze
    zaliczylem shimmy na wlazie sciekowym na srodku dlugiego progu
    zwalniajacego, na ktory byc moze wlecialem ciut za szybko. Efekt high-
    side + spory szlif po asfalcie. Tex dal rade prawie do konca. Kurtka,
    kask do zlomu, motocykl sie jutro okaze w jakim dokladnie stanie, na
    pewno poszly obie klamki, manetki (sterownik grzania), reflektor -
    ktory juz nie patrzy tam gdzie mial ale nadal caly (zrysowany), gmole
    mocno uratowaly silnik ktory wydaje sie ok. Lekko w dupe dostaly
    plastiki. Poszla plyta top case'a (wyglada na to ladowalem na ogonie).
    Ogolnie motocykl wyglada nienajgorzej. Ja jak kretyn na typowa jazde
    dookola komina polecialem w spodniach, w ktorych chwile wczesniej
    wrocilem z pracy - efektem jest dosc mocno poobcierane ale nadal cale
    kolano (kolana), ze spodni juz raczej nikt niczego sensownego nie
    uszyje.

    Tyle o stratach. Mojego kretynizmu latania w zwyklych portkach nic nie
    usprawiedliwia, tym bardziej ze zawsze bylem oredownikiem latania w
    pelnych 'ciuchach', ale to byla 'taka krotka traska'... Tak czy
    inaczej mialem kupe szczescia, czego Wam przede wszystkim zycze, ale w
    pierwszej kolejnosci - ROZWAGI ! Na uwage zasluguje fakt ze lecialem
    razem z laptopem zinkubowanym w plecaku axio. Plecak juz sie do
    niczego nie nada - ale laptop jest caly, rowniez w mocnym stopniu
    zamortyzowal moj upadek. Przydal sie :)

    Tak czy inaczej - dalem dupy.
    Wiem jak to jest z tymi apelami :) ale prosze, uwazajcie na siebie. To
    byl zajebiscie zwyczajny dzien, pusta droga, normalny powrot do domu.

    --
    Jadu
    ER-5 Blau(sponiewierana)

  • 2. Data: 2010-05-12 05:42:58
    Temat: Re: pierwsza powazniejsza gleba - uwazajcie
    Od: Mad <r...@w...pl>

    wielka przykrość Ci się stała. wracaj do formy, wyklep sprzęta i w
    drogę !

  • 3. Data: 2010-05-12 08:01:31
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Zdarza się,kto się nie przewróci-ten się nie nauczy.

  • 4. Data: 2010-05-12 08:33:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
    > na ktory byc moze wlecialem ciut za szybko.

    jakies liczby do tego "ciut" ?

    Bo progi powyzej 40-50-60-itd zalezy od progu daja conajwyzej efekt
    oderwania tylu na zjezdzie z progu, ale jak prosto wjechales to prosto
    zjedzasz.
    > ze spodni juz raczej nikt niczego sensownego nie
    > uszyje.

    moze jednak male szorty na czopera by wykroil ?
    :-)

    > Tak czy inaczej - dalem dupy.

    sie zdarza. Trzym sie.

    KJ

  • 5. Data: 2010-05-12 08:42:56
    Od: Pawel_sm <j...@t...wp.pl>

    Tak z ciekawosci przeczytalem sobie recenzje ER-5...

    i tam:

    Kawasaki ER5 (http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER5,w,uzytku,955.htm
    l)
    "Od strony technicznej motocykl jest wrażliwy na jakość ogumienia i
    zadane w nim ciśnienie. W skrajnych przypadkach przednie zawieszenie,
    jako że samo w sobie jest delikatne, może zdradzać skłonności do shimmy."

    Szybkiego powrotu na droge :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-05-12 10:14:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Maj, 10:33, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Bo progi powyzej 40-50-60-itd zalezy od progu daja conajwyzej efekt
    > oderwania tylu na zjezdzie z progu, ale jak prosto wjechales to prosto
    > zjedzasz.
    No chyba, ze zakres przodu wyczerpal sie na progu a studzienka
    dokonala dziela zniszczenia poprzez zmiane toru lotu. ER ma raczej
    mientki przod.

    > sie zdarza. Trzym sie.
    No. I brawo za samokrytyke.

    pzdr, dr
    14/525

  • 7. Data: 2010-05-12 10:16:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-12 10:33:21 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Bo progi powyzej 40-50-60-itd zalezy od progu daja conajwyzej efekt
    > oderwania tylu na zjezdzie z progu, ale jak prosto wjechales to prosto
    > zjedzasz.

    Ale Gixxerem czy Setką? Bo tym pierwszym to trudno mi uwierzyć w
    pokonywanie progów przy 60, tym drugim to można i szybciej.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-05-12 10:38:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Ale Gixxerem czy Setką? Bo tym pierwszym to trudno mi uwierzyć w
    > pokonywanie progów przy 60, tym drugim to można i szybciej.

    Zalezy od progu, ale co do km/h 3 miejsce po przecinku to pytaj Adama
    Malysza.

    KJ

  • 9. Data: 2010-05-12 10:46:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-12 12:38:11 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Zalezy od progu, ale co do km/h 3 miejsce po przecinku to pytaj Adama Malysza.

    Czekaj, ale Ty pisałeś o motocyklach czy skokach narciarskich? A może
    motocyklem po skoczni? Się chyba pogubiłem.

    Są różne progi, ale pokonywanie większości tych jakie znam szosówką z
    prędkością powyżej 40, to IMHO hardkor, który bardzo chciałbym zobaczyć
    na żywo. Bo endurakiem to na tych większych powyżej 80 można fajnie
    wyskoczyć...

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-05-12 10:50:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Uwaga! Gryze sie w jezyk! Slychac tam w Stolycy?? Nic nie odpisze :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead