  • 1. Data: 2010-05-11 21:27:22
    Temat: modyfikator plus
    Od: koszykarz <s...@g...com>

    Słyszeliście zapewne o tym specyfiku. Zastanawiam sie czy sprawdził by
    sie również w silniku motocyklowym ( tu sprawa jest bardziej
    skomplikowana z racji integracji ze skrzynią biegów , a najbardziej
    zastanawia fakt jak na to zareaguje sprzęgło)

    Pozdr
    koszykarz

  • 2. Data: 2010-05-11 22:36:04
    Temat: Re: modyfikator plus
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 11 Maj, 23:27, koszykarz <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > skomplikowana z racji integracji ze skrzynią biegów , a najbardziej
    > zastanawia fakt jak na to zareaguje sprzęgło)

    Trza przyznac, ze marketing maja dobry :-) Jak myslisz - dlaczego
    producenci olejow nie dodaja takich dodatkow z "defaultu" do oleju?

    Mnie rozwaliło to: "W każdym silniku, cały olej przed startem znajduje
    się w kraterze, toteż tłok i cylinder są całkiem suche. [...]
    Ukształtowana warstwa Modyfikatora Plus zawsze zatrzymuje na sobie
    cienką warstwę oleju i nie pozwala by spłynął do krateru.".

    Pan marketingowiec przeczytal od pana mechanika "karter" i pomyslal,
    ze to napewno literowka i chodzilo o "krater"?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-05-12 06:48:07
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    koszykarz <s...@g...com> wrote:

    >Słyszeliście zapewne o tym specyfiku.

    Nie slyszalem

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-05-12 09:51:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    koszykarz pisze:
    > Słyszeliście zapewne o tym specyfiku.

    Ni cholery.

    > Zastanawiam sie czy sprawdził by
    > sie również w silniku motocyklowym ( tu sprawa jest bardziej
    > skomplikowana z racji integracji ze skrzynią biegów , a najbardziej
    > zastanawia fakt jak na to zareaguje sprzęgło)

    Jeśli ma dodatki typu teflon, PTFE czy inne energy saving to będzie się
    ślizgać. Czyli się nie sprawdzi.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-05-12 10:24:46
    Od: Igor K <i...@g...com>

    On 12 Maj, 11:51, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ślizgać. Czyli się nie sprawdzi.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    ykloweFAQ&v=qvj

    Nie ma w sobie ani ceramiki ani teflonu.

    Pozdro
    Igor K
    B12,5

  • 6. Data: 2010-05-12 15:24:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    Igor K <i...@g...com> wrote:

    > Nie ma w sobie ani ceramiki ani teflonu.

    A co ma prócz nazwy i ceny?
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 7. Data: 2010-05-12 16:22:02