  • 1. Data: 2010-05-11 14:36:04
    Temat: Ganianie, treningi i masa funu w Brnie - sierpien 2010
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Na poczatku sierpnia 2010 na torze w Brnie odbedzie sie 3-dniowa impra
    szkoleniowa dla tych co lubia posciarac slidery. Na miejscu
    instruktorzy, podzial na grupy i mozliwosc wypozyczenia motocykla
    wyscigowego. Do tego fotograf, serwis dla tych co pacna i
    przekladalnia gum (motocyklowa, zeby nie bylo :-).

    Wiecej bede wiedzial na dniach.

    Ceny: zalezne od wielkosci grupy stad wstepne pytanie jaki jest popyt
    na taka zabawe.

    Zainteresowani na priva pls.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-05-12 08:58:09
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 11 Maj, 16:36, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Wiecej bede wiedzial na dniach.
    No to juz troche wiem:

    1. Beda 4 grupy uczestnikow: PRO - czyli zawodnicy; Expert 1 -
    zawodnicy-amatorzy i ci, ktorzy potrafia jezdzic po torze; Expert 2 -
    ci, ktorzy moze nie robia ponizej 1:50 w Poznaniu ale juz bywali na
    torze i w koncu Rookie - ci, ktorzy dopiero zaczynaja.
    Rookies zaczynaja od jazd z instruktorem (do 5 motocykli w grupie) a
    potem ganiaja sami.

    2. Kazda grupa ma dziennie po 6 sesji po dwadziescia minut (kazdego z
    3 dni).

    3. Spanko: namiot lub van na torze za free, kibelek i prysznic rowniez
    bezplatnie. Jak pewnie wiecie w poblizu sa tez kempingi (ale to raczej
    bez sensu) i kilka hoteli dla wygodnickich (polecany Kobero). Wolna
    amerykanka. Posilki we wlasnym zakresie wiec mozna spokojnie przywiezc
    domowa walowke.

    4. Dla tych co ganiaja szybko bedzie trzech instruktorow-zawodnikow:
    Ondra Jezek (world superstock 1000), Michal Filla (mistrz Czech stk
    1000) i Fredy Foray, ktorego raczej przedstawiac nie trzeba.

    To tyle co wiem na ten moment. Mam juz ok 7 chetnych. Na ceny nadal
    czekam.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2010-05-13 10:25:46
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Maj, 10:58, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > To tyle co wiem na ten moment. Mam juz ok 7 chetnych. Na ceny nadal
    > czekam.
    No to mamy jasnosc:

    Poniedzialek:
    Pro & Experts - 135EUR
    Rookie - 144EUR

    Wtorek i sroda
    Pro & Experts - 122EUR
    Rookie - 137EUR

    lub za cale 3 dni:
    Pro & Experts - 324EUR
    Rookie - 372EUR

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-05-13 10:54:25
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    lub za cale 3 dni: Rookie - 372EUR

    No...
    ...ponad erlo za minute jazdy...

    Tytus z fabryki

  • 5. Data: 2010-05-13 10:56:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    .
    > ...ponad erlo za minute jazdy...

    Ty, ale jakby tak wolniej jezdzil?
    To by nie wyszlo taniej ?

    KJ

  • 6. Data: 2010-05-13 11:00:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KJ Siła Słów"
    Ty, ale jakby tak wolniej jezdzil?
    To by nie wyszlo taniej ?

    Chopie to tor - nie widzisz ze zawodowcy placa mniej :)

    Tytus z fabryki

  • 7. Data: 2010-05-13 11:01:22
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-13 12:56, KJ Siła Słów pisze:
    > Tytus z fabryki pisze:
    > .
    >
    > Ty, ale jakby tak wolniej jezdzil?
    > To by nie wyszlo taniej ?

    Gupi jesteś - im wolniej (rookie), tym drozej... ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2010-05-13 11:04:32
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-11 16:36, doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Na poczatku sierpnia 2010 na torze w Brnie odbedzie sie 3-dniowa impra
    > szkoleniowa dla tych co lubia posciarac slidery.

    Kurka, jak bym mial jakas sportowa 600/750-tke, 20 lat mniej i ... w
    ogole ... byl seksowna blondynka ;-) - tobym sie nie zastanawial!

    Takie zajecia na torze to fajoska zabawa i nauka zarazem...

  • 9. Data: 2010-05-13 11:12:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:
    > Kurka, jak bym mial jakas sportowa 600/750-tke, 20 lat mniej i ... w
    > ogole ... byl seksowna blondynka ;-)

    to ja już widzę co to za kobieta latała tym fazerem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 10. Data: 2010-05-13 11:19:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 12:54, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka

    > No...
    > ...ponad erlo za minute jazdy...
    Tyle samo placisz za latanie gokartem na torze w Piasecznie. :)

    pzdr, dr
    14/525