  • 11. Data: 2011-04-23 19:51:11
    Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2011 16:37, Adam Płaszczyca pisze:

    > Kupiłeś Opla Corsę, to teraz płacz.

    A co ty byś zasugerował? Bo swoim fetyszem, czyli totalnie
    przerdzewiałą, krowiastą Granadą?

  • 12. Data: 2011-04-23 19:55:36
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;)

    Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 13. Data: 2011-04-23 20:01:09
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo.

    Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego
    nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2011-04-23 20:08:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2011 19:30, z pisze:

    > Tylko czekać kiedy to przejdzie do samochodów bo specjalne klucze i inne
    > zagrywki utrudniające naprawy to normalka. I nie chodzi tu o cięcia
    > kosztów tylko o bezczelne celowe działanie.

    Co by powiedzieć o tak zwanych komunistach (bo póki co u władzy
    prawdziwych komunistów to nigdy nie było) to mieli rację co do
    kapitalistów (tylko mieli przykrą tendencję pakowania do tej kategorii
    każdego przedsiębiorcy, także uczciwie pracującego).

    Parafrazując Daleków: EX-TER-MI-NA-TE!!!

  • 15. Data: 2011-04-23 20:08:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:51:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A co ty byś zasugerował? Bo swoim fetyszem, czyli totalnie
    > przerdzewiałą, krowiastą Granadą?

    Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
    Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
    szczęśliwym właścicielem w środku :D

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2011-04-23 20:12:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2011 20:08, Adam Płaszczyca pisze:

    > Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
    > Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
    > szczęśliwym właścicielem w środku :D

    A ciągnik Ursus sąsiada ma chyba już ze 30 lat... Znaczy się (wg. twojej
    "logiki") jest lepszy od mojej Corsy czy twojej Granady na codzienne
    podmiejskie dojazdy do pracy.

  • 17. Data: 2011-04-23 20:37:36
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego
    > nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :)

    Biorąc pod uwagę kulturę techniczną naszych serwisów, gdzie po każdym
    przeglądzie
    znajduję nową usterkę będącą wynikiem działalności serwisantów (bez względu
    czy ASO
    czy nieASO, chyba się cieszę że nie stać mnie na BMW... :)

    Ukonkretyzowując - pojechałem z usterką układu kierowniczego - wyjechałem z
    połamaną
    osłoną alternatora, wymieniłem alternator - wyjechałem ze źle ustawionym
    paskiem,
    wymieniłem filt powietrza - teraz mam obudowę filtra do wymiany.
    Ciekawe co się będzie wymieniało przy okazji żarówek?

    Pzdr
    Paweł

  • 18. Data: 2011-04-23 20:58:09
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;)

    to samo pisali o światłach w sceniku II i migaczu w A4B5.
    Be-eeeeekurwa-zdura na kółkach, ot co ;) Jak ktoś ma dwie lewe, to może
    sobie do serwisu jechać. We francuzie -owszem - trzeba wymontować aku do
    lewej a w niemcu do prawej plastik/kierownice powietrza od chwytu do
    filtra, a rzeczony migacz od środka wypiąć i wywalić na zewnątrz.. ale
    jedno i drugie trwa ~5 minut.

    A że nie-sksploatacyjne rzeczy utrudniają? każdy chce zarabiać..
    Skończyły się czasy, kiedy kumpel wyciągał mnie z domu na 15 minut z
    kawki u teściów "bo koło już ma zdjęte" i mu wymieniałem rozrusznik w
    CoupeB2 na chodniku - nie brudząc się przy tym specjalnie..

  • 19. Data: 2011-04-23 22:21:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 20:12:32 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A ciągnik Ursus sąsiada ma chyba już ze 30 lat... Znaczy się (wg. twojej
    > "logiki") jest lepszy od mojej Corsy czy twojej Granady na codzienne
    > podmiejskie dojazdy do pracy.

    Jeśli chcesz powiedzieć, że coś jest lepsze lub gorsze, to musisz tez
    określić kryteria 'lepszości'.

    Corsa to mały, słaby, ciasny kurdupel, do tego trudny i drogi w serwisie.
    Zresztą tak ma zdecydowana większość kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
    miejsca mniej.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2011-04-23 22:59:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.04.2011 22:21, Adam Płaszczyca pisze:

    > Jeśli chcesz powiedzieć, że coś jest lepsze lub gorsze, to musisz tez
    > określić kryteria 'lepszości'.

    Nareszcie zrozumiałeś.

    > Corsa to mały,

    Powtórzę: ewidentne masz jakieś kompleksy na punkcie rozmiaru.

    > słaby,

    Lepszy od podstawowej Pandy, o której kiedyś pisałeś, że jest całkiem żwawa.

    > ciasny kurdupel,

    Przejdź na dietę, skoro Corsa dla ciebie jednego jest za ciasna.

    > do tego trudny i drogi w serwisie.

    Drogi? Większość części jest tania (np. kompletny reflektor za 50zł
    można spokojnie kupić) , a problemy w samodzielnym serwisowaniu noszą
    ewidentne cechy celowego działania projektantów.

    > Zresztą tak ma zdecydowana większość kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
    > miejsca mniej.

    I dlatego alternator mocują śruby o 5 różnych kalibrach?