-
11. Data: 2011-04-23 19:51:11
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.04.2011 16:37, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Sat, 23 Apr 2011 14:31:00 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
>
>> Właście jestem w trakcie wymiany alternatora (Corsa B, silnik Isuzu
>> 1,5D). Aaaaaaaaargh... 5 czy 6 różnych rozmiarów śrub... Dlaczego? I
>
> Kupiłeś Opla Corsę, to teraz płacz.
A co ty byś zasugerował? Bo swoim fetyszem, czyli totalnie
przerdzewiałą, krowiastą Granadą?
-
12. Data: 2011-04-23 19:55:36
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Mumin <m...@T...onet.pl>
W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:
>
>> No ba, w niektórych modelach to i z żarówką do serwisu trzeba jechać -
>> to są dopiero jaja i niestety nie wielkanocne :)
>
> Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;)
>
Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo.
--
Pozdrawiam,
Mumin
-
13. Data: 2011-04-23 20:01:09
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
news:iov3qn$st8
> Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo.
Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego
nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :)
--
pozdrawiam
kml
-
14. Data: 2011-04-23 20:08:46
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.04.2011 19:30, z pisze:
> Tylko czekać kiedy to przejdzie do samochodów bo specjalne klucze i inne
> zagrywki utrudniające naprawy to normalka. I nie chodzi tu o cięcia
> kosztów tylko o bezczelne celowe działanie.
Co by powiedzieć o tak zwanych komunistach (bo póki co u władzy
prawdziwych komunistów to nigdy nie było) to mieli rację co do
kapitalistów (tylko mieli przykrą tendencję pakowania do tej kategorii
każdego przedsiębiorcy, także uczciwie pracującego).
Parafrazując Daleków: EX-TER-MI-NA-TE!!!
-
15. Data: 2011-04-23 20:08:50
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:51:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
>> Kupiłeś Opla Corsę, to teraz płacz.
>
> A co ty byś zasugerował? Bo swoim fetyszem, czyli totalnie
> przerdzewiałą, krowiastą Granadą?
Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
szczęśliwym właścicielem w środku :D
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
16. Data: 2011-04-23 20:12:32
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.04.2011 20:08, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:51:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
>
>>> Kupiłeś Opla Corsę, to teraz płacz.
>>
>> A co ty byś zasugerował? Bo swoim fetyszem, czyli totalnie
>> przerdzewiałą, krowiastą Granadą?
>
> Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
> Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
> szczęśliwym właścicielem w środku :D
A ciągnik Ursus sąsiada ma chyba już ze 30 lat... Znaczy się (wg. twojej
"logiki") jest lepszy od mojej Corsy czy twojej Granady na codzienne
podmiejskie dojazdy do pracy.
-
17. Data: 2011-04-23 20:37:36
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
>> Obecne BMW serii 7 ma chyba tak samo.
>
> Chyba obecne BMW 7 nie ma H4 ;D A tak na poważnie, to po bmw bym się tego
> nie spodziewał, wszak miejsca jest dostatek :)
>
Biorąc pod uwagę kulturę techniczną naszych serwisów, gdzie po każdym
przeglądzie
znajduję nową usterkę będącą wynikiem działalności serwisantów (bez względu
czy ASO
czy nieASO, chyba się cieszę że nie stać mnie na BMW... :)
Ukonkretyzowując - pojechałem z usterką układu kierowniczego - wyjechałem z
połamaną
osłoną alternatora, wymieniłem alternator - wyjechałem ze źle ustawionym
paskiem,
wymieniłem filt powietrza - teraz mam obudowę filtra do wymiany.
Ciekawe co się będzie wymieniało przy okazji żarówek?
Pzdr
Paweł
-
18. Data: 2011-04-23 20:58:09
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: scob <1...@3...pl>
W dniu 2011-04-23 19:48, kamil/Endurorider.pl pisze:
>
> Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:iouq7f$tsp$1@mx1.internetia.pl...
>
>> No ba, w niektórych modelach to i z żarówką do serwisu trzeba jechać -
>> to są dopiero jaja i niestety nie wielkanocne :)
>
> Reno Modus OIDP, wymiana H4 = ściąganie zderzaka ;)
>
to samo pisali o światłach w sceniku II i migaczu w A4B5.
Be-eeeeekurwa-zdura na kółkach, ot co ;) Jak ktoś ma dwie lewe, to może
sobie do serwisu jechać. We francuzie -owszem - trzeba wymontować aku do
lewej a w niemcu do prawej plastik/kierownice powietrza od chwytu do
filtra, a rzeczony migacz od środka wypiąć i wywalić na zewnątrz.. ale
jedno i drugie trwa ~5 minut.
A że nie-sksploatacyjne rzeczy utrudniają? każdy chce zarabiać..
Skończyły się czasy, kiedy kumpel wyciągał mnie z domu na 15 minut z
kawki u teściów "bo koło już ma zdjęte" i mu wymieniałem rozrusznik w
CoupeB2 na chodniku - nie brudząc się przy tym specjalnie..
-
19. Data: 2011-04-23 22:21:11
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 23 Apr 2011 20:12:32 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
>> Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
>> Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
>> szczęśliwym właścicielem w środku :D
>
> A ciągnik Ursus sąsiada ma chyba już ze 30 lat... Znaczy się (wg. twojej
> "logiki") jest lepszy od mojej Corsy czy twojej Granady na codzienne
> podmiejskie dojazdy do pracy.
Jeśli chcesz powiedzieć, że coś jest lepsze lub gorsze, to musisz tez
określić kryteria 'lepszości'.
Corsa to mały, słaby, ciasny kurdupel, do tego trudny i drogi w serwisie.
Zresztą tak ma zdecydowana większość kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
miejsca mniej.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
20. Data: 2011-04-23 22:59:02
Temat: Re: pieprzeni kapitalisci (albo: wymiana alternatora)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.04.2011 22:21, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Sat, 23 Apr 2011 20:12:32 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
>
>>> Przymiotniki takowe zostaw do swojej kosiarki :D
>>> Jakoś Granada przejechała u mnie 10 lat i po sprzedaży odjechała ze
>>> szczęśliwym właścicielem w środku :D
>>
>> A ciągnik Ursus sąsiada ma chyba już ze 30 lat... Znaczy się (wg. twojej
>> "logiki") jest lepszy od mojej Corsy czy twojej Granady na codzienne
>> podmiejskie dojazdy do pracy.
>
> Jeśli chcesz powiedzieć, że coś jest lepsze lub gorsze, to musisz tez
> określić kryteria 'lepszości'.
Nareszcie zrozumiałeś.
> Corsa to mały,
Powtórzę: ewidentne masz jakieś kompleksy na punkcie rozmiaru.
> słaby,
Lepszy od podstawowej Pandy, o której kiedyś pisałeś, że jest całkiem żwawa.
> ciasny kurdupel,
Przejdź na dietę, skoro Corsa dla ciebie jednego jest za ciasna.
> do tego trudny i drogi w serwisie.
Drogi? Większość części jest tania (np. kompletny reflektor za 50zł
można spokojnie kupić) , a problemy w samodzielnym serwisowaniu noszą
ewidentne cechy celowego działania projektantów.
> Zresztą tak ma zdecydowana większość kurdupli, bo mechaniki tyle samo, a
> miejsca mniej.
I dlatego alternator mocują śruby o 5 różnych kalibrach?