  • 11. Data: 2010-03-22 17:31:14
    Temat: Re: [piatkowo] przyslowiowy Pan miecio i kangoo z Ket na kanale :-)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Gabriel'Varius' pisze:
    > Mam nadzieje, ze tem osobnik z filmu to jakis uczen/praktykant a nie
    > pracownik tego serwisu
    > http://www.smog.pl/wideo/33925/poczatkujacy_mechanik
    _co_za_wstyd/

    A cóż w tym dziwnego? W tytule jak najbardziej stoi, że to początkujący
    mechanik i trudno się dziwić, że nie zna wszystkich rozwiązań (mniej,
    bądź bardziej nietypowych). Widać zresztą, że ekipa sobie z niego jaja
    zrobiła.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 12. Data: 2010-03-23 11:37:23
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam nadzieje, ze tem osobnik z filmu to jakis uczen/praktykant a nie
    > pracownik tego serwisu
    > http://www.smog.pl/wideo/33925/poczatkujacy_mechanik
    _co_za_wstyd/
    > i przestroga przed przekladka opon na lato (uwaga drastyczne sceny:-) )
    > http://www.smog.pl/wideo/30535/lepiej_nie_narazaj_si
    e_mechanikowi_zgroza/
    > pozdrawiam i zycze szerokiej drogi
    > --
    > Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    > Oskar Wilde

    Ja kiedyś w salonie Fiata poprosiłęm o otwarcie maski i niestety pan się
    poddał - nie otworzył. Mimo że na stanie miał tylko kilka aut. A taki
    serwisant musi znać wszystkie marki i wiedzieć, jak się w tym ustrojstwie
    poruszać...
    Swoją drogą kiedyś w ukrytej kamerze pokazywali, jak "zaspawali" i
    zamaskowali dziurę po wyjętm bagnecie od oleju i blondynka podjeżdżala na
    stację z prośbą o sprawdzenie poziomu oleju... :-)
    Tomek

  • 13. Data: 2010-03-23 13:15:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    e_mechanikowi_zgroza/

    > Ciekawe czy gość dopłacił za napompowanie azotem.

    Ciekawe czy chlopaki tam ostatni dzien pracuja, czy nie pomysleli
    ze ta opona do nich wroci :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-03-23 13:46:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > czy nie pomysleli ze ta opona do nich wroci :-)

    na myslicieli to oni raczej nie wygladaja

  • 15. Data: 2010-03-24 06:42:10
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zamaskowali dziurę po wyjętm bagnecie od oleju i blondynka podjeżdżala na
    > stację z prośbą o sprawdzenie poziomu oleju... :-)
    To tak jak w tym starym kawale:
    "Pewnego dnia do salonu samochodowego weszła elegancka blondynka i
    powiedziała, że chciałaby kupić przykrywkę nr 710 do jej modelu auta.
    Sprzedawca jak i wszyscy obecni w sklepie byli zaskoczeni.
    - Przykrywkę nr 710 ? A do czego to jest? - spytał uprzejmie sprzedawca.
    Kobieta powiedziała, że to było w jej samochodzie i że gdzieś to
    zgubiła. Ponieważ nie mogła niczego więcej powiedzieć, sprzedawca
    poprosił, aby przynajmniej narysowała o co chodzi.
    Kobieta narysowała kółko o średnicy ok 8 cm i w środku napisała 710....."
    Zdjęcie poniżej przedstawia o co chodziło tej pani...
    http://nadjakseruje.blox.pl/2009/03/przykrywka-nr-71
    0.html :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde