  • 51. Data: 2010-10-06 09:05:34
    Temat: Re: Mandat na OSie.
    Od: AL <a...@s...tam>

    kamil pisze:

    > - Dzien dobry, starszy aspirant Kowalski. A dokad sie tak pan spieszy,
    > panie Kubica?

    prosze wlaczyc swiatelka
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 52. Data: 2010-10-06 09:08:48
    Temat: Re: [piatek] Mandat na OSie.
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-06 08:34:02 Artur 'futrzak' Maśląg

    > To, że kierowca takie oświadczenie podpisał,
    > wcale nie nie świadczy o jego odpowiedzialności.

    Ciekawe. Czyli jednak rajdowiec święta krowa -- absolutnie!

    > Wolne żarty - od tego jest organizator, który to powinien załatwić.

    Pewnie mówi o tym Art. 65? lol

    > Dla mnie jest nieistotne co Ty byś zrobił - interesuje
    > mnie jedynie formalna droga likwidacji takich szkód.

    No to oświeć mnie, jaka była w tym przypadku?

    > LOL - widzę, że próbujesz całą odpowiedzialność
    > zrzucić na kierowców.

    Taaaak! Z pewnością. Tymbardziej, że Tomasz sam bierze
    udział w podobnych rajdach i lubi sam pod sobą dołki kopać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 53. Data: 2010-10-06 09:16:20
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 09:02, Myjk pisze:
    (...)
    > Nie dostał jeszcze mandatu.

    Co Ty nie powiesz - została mierzona kara grzywny, kierowca się
    odwołał. Wyrok nakazowy. Absurd na dzień dobry - stworzenie
    zagrożenia w ruchu drogowym na odcinku wyłączonym z takiego
    ruchu.

    > Napisz petycję. Tylko przestań się w końcu tak podniecać.

    LOL - to Ty nie widzisz absurdu w takim postępowaniu
    i doszukujesz się winy kierowcy.

    > Nie no, z pewnością najbardziej winny
    > jest właściciel zniszczonego płotu.

    Mógł jeszcze postawić FR i wystawiać mandaty.

    > No właśnie, czyli uznajmy, że był chamem
    > i dlatego teraz ma sprawę w sądzie...

    Nie, nie - to Ty uznałeś, ze jest chamem, więc ma
    teraz sprawę o stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym
    na odcinku z tego ruchu wyłączonym.

    Wszystkiego dobrego.

  • 54. Data: 2010-10-06 09:31:43
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 09:08, Myjk pisze:
    (...)
    > Ciekawe. Czyli jednak rajdowiec święta krowa -- absolutnie!

    Nie wiem gdzie coś takiego wyczytałeś, ale wcale mnie to nie
    dziwi.

    > Pewnie mówi o tym Art. 65? lol

    Tak?

    > No to oświeć mnie, jaka była w tym przypadku?

    Sam zapytaj - odszkodowanie za płot zostało dawno wypłacone
    z OC.

    > Taaaak! Z pewnością. Tymbardziej, że Tomasz sam bierze
    > udział w podobnych rajdach i lubi sam pod sobą dołki kopać.

    Wiem w co Tomasz się bawi, za to nie wiem co lubi. Ma prawo
    do swojej opinii, podobnie jak ja.

    Tak w ogóle to może przestań mieszać różne sprawy - odszkodowania
    za zniszczony płot i mandatu za zagrożenie bezpieczeństwa
    w ruchu drogowym.

  • 55. Data: 2010-10-06 09:36:24
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Co Ty nie powiesz - została mierzona kara grzywny, kierowca się
    odwołał. Wyrok nakazowy. Absurd na dzień dobry - stworzenie
    zagrożenia w ruchu drogowym na odcinku wyłączonym z takiego ruchu.

    rajdowiec wpakowal sie do czyjegos ogrodka czyli stworzyl zagrozenie
    na terenie prywatnym, na ktorym nie obowiazywalo wylaczenie z ruchu,
    policjant kierujac sie "zdrowym" rozsadkiem probuje dolozyc mu z
    jakiegos paragrafu, sad przyklepuje wyrok, rajdowiec sie odwoluje i
    wydaje sie ze moze zarobic jeszcze wiecej ... miejmy nadzieje ze nie
    wymieknie i nie wycofa odwolania :-)

    P.

  • 56. Data: 2010-10-06 09:57:28
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-06 09:36, PJ pisze:

> [...]
    > jakiegos paragrafu, sad przyklepuje wyrok, rajdowiec sie odwoluje i
    > wydaje sie ze moze zarobic jeszcze wiecej ... miejmy nadzieje ze nie

    Ano - to w ogóle jest jakaś paranoja. Oczywistym jest, że szkodę
    należało naprawić (co zresztą się stało i nie jest przedmiotem
    postępowania) i to nie podlega dyskusji, ale ten mandat to kuriozum :).
    Jeszcze bardziej mnie luzują stwierdzenia, że gdyby był grzeczny,
    pokajał się, dogadywał, to by mandatu nie było - jakby to miało
    cokolwiek wspólnego z zasadnością jego wystawienia.

  • 57. Data: 2010-10-06 10:13:05
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-05 19:30, Myjk pisze:

    > Ubezpieczenie swoją drogą, a odpowiedzialność
    > za zdarzenie to druga sprawa. Wg Twojego toku
    > myślenia wystarczy się zapisać na rajd, mieć
    > ubezpieczenie i można bezkarnie jeździć po
    > płotach, ludziach, etc. bo przecież jest
    > ubezpieczenie i pokryje wszelkie straty.

    Nie pieprz głupot jak nie masz o czymś pojęcia. Do udziału w rajdzie
    potrzebne są odpowiednie licencje a wszelkie szkody pokrywane są z OC
    organizatora nie kierowcy. OS jest drogą wyłączoną z ruchu zabezpieczona
    przez organizatora i Policję!!
    Co innego odcinki dojazdowe w tym wypadku za wszelkie szkody odpowiada
    kierowca i mandacik byłby słuszny.

  • 58. Data: 2010-10-06 10:27:34
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    wcale tego nie neguje, po prostu nalezy wyjasnic kwestie
    odpowiedzialnosci za spowodowanie zagrozenia

    ps policjant moze nie nie potrafi obronic przekonywujaco swojego
    stanowiska (w kwestii nalozenia mandatu) ale ten koles z lapkiem i
    ksiazka telefoniczna na biurku to juz prawdziwa tragedia, jak mozna
    takie wypowiedzi dawac na antene ?

    P.

  • 59. Data: 2010-10-06 10:38:53
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-06 09:31:43 Artur 'futrzak' Maśląg

    > W dniu 2010-10-06 09:08, Myjk pisze:
    > (...)
    > Nie wiem gdzie coś takiego wyczytałeś,
    > ale wcale mnie to nie dziwi.

    Nie ja wyczytałem, tylko tak napisałeś.
    Kierowca rajdowy podpisuje regulamin, w którym bierze
    na siebie odpowiedzialność za ew. spowodowany wypadek,
    a Ty twierdzisz, że podpisanie papieru go z tej
    odpowiedzialności wyklucza.

    > Tak?

    Tak jeszcze niedawno przytaczałeś, więc pewnie masz rację.

    > Sam zapytaj - odszkodowanie za płot zostało
    > dawno wypłacone z OC.

    Dawno, tzn. kiedy?

    > Wiem w co Tomasz się bawi, za to nie wiem co lubi.
    > Ma prawo do swojej opinii, podobnie jak ja.

    W takim razie podważaj opinię w sposób merytoryczny.
    Narazie jedyne co potrafisz pisać to "nieistotne",
    "lol" i "niekoniecznie".

    > Tak w ogóle to może przestań mieszać różne sprawy
    > - odszkodowania za zniszczony płot i mandatu za
    > zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    Tyś to pomieszał, zaraz po tym jak się niezdrowo podnieciłeś.

    --
    Pozdor Myjk

  • 60. Data: 2010-10-06 10:41:25
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-06 10:13:05 lleeoo

    > Nie pieprz głupot jak nie masz o czymś pojęcia. Do udziału w
    > rajdzie potrzebne są odpowiednie licencje a wszelkie szkody
    > pokrywane są z OC organizatora nie kierowcy.

    Tak-tak.
    http://www.rajdkarkonoski.pl/doc/25rk-regulamin_uzup
    elniajacy-rpp.pdf

    4 UBEZPIECZENIE

    4.1 Każdy zawodnik i/lub kierowca bierze udział w rajdzie na własną
    odpowiedzialność. Kierowca musi posiadać dokument stwierdzający
    zawarcie umowy OC właściciela lub użytkownika pojazdu zgodnie z
    przepisami RP. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za
    straty zawodników powstałe podczas rajdu.

    4.2 Przez fakt podpisania zgłoszenia zawodnik i/lub kierowca zrzeka
    się wszelkich praw do odszkodowań mogących wyniknąć w związku z
    wypadkami, które mogą się zdarzyć podczas rajdu. Zrzeczenie to
    dotyczy FIA, PZM, organizatora, osób oficjalnych oraz innych
    zawodników i/lub kierowców.

    --
    Pozdor Myjk