    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] Mandat na OSie.
    Date: Wed, 6 Oct 2010 08:38:53 +0000 (UTC)
    <4caadf03$0$21002$65785112@news.neostrada.pl> <i8en41$oq2$1@news.onet.pl>
    <i8fjce$k0d$1@inews.gazeta.pl> <x...@n...onet.pl>
    <i8fkgv$n47$1@inews.gazeta.pl>
    <4cab6923$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8frv0$l8c$1@inews.gazeta.pl>
    <4cab8187$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
    <i8g0lt$9eh$1@inews.gazeta.pl>
    <4cab94e9$0$27041$65785112@news.neostrada.pl> <i8h58p$ooo$1@news.onet.pl>
    <i8h7a0$udt$1@news.onet.pl> <i8h8kv$2r6$1@news.onet.pl>

    2010-10-06 09:31:43 Artur 'futrzak' Maśląg

    > W dniu 2010-10-06 09:08, Myjk pisze:
    > (...)
    > Nie wiem gdzie coś takiego wyczytałeś,
    > ale wcale mnie to nie dziwi.

    Nie ja wyczytałem, tylko tak napisałeś.
    Kierowca rajdowy podpisuje regulamin, w którym bierze
    na siebie odpowiedzialność za ew. spowodowany wypadek,
    a Ty twierdzisz, że podpisanie papieru go z tej
    odpowiedzialności wyklucza.

    > Tak?

    Tak jeszcze niedawno przytaczałeś, więc pewnie masz rację.

    > Sam zapytaj - odszkodowanie za płot zostało
    > dawno wypłacone z OC.

    Dawno, tzn. kiedy?

    > Wiem w co Tomasz się bawi, za to nie wiem co lubi.
    > Ma prawo do swojej opinii, podobnie jak ja.

    W takim razie podważaj opinię w sposób merytoryczny.
    Narazie jedyne co potrafisz pisać to "nieistotne",
    "lol" i "niekoniecznie".

    > Tak w ogóle to może przestań mieszać różne sprawy
    > - odszkodowania za zniszczony płot i mandatu za
    > zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

    Tyś to pomieszał, zaraz po tym jak się niezdrowo podnieciłeś.

    --
    Pozdor Myjk