  • 21. Data: 2015-04-07 15:27:18
    Temat: Re: phreaking - ciekawostka
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1cd70384-325f-493b-af9d-53099d50edc8@googlegrou
    ps.com...
    su

    > Z góry przepraszam za wykopywanie tak starego tematu.

    > Vari się już bardzo dawno nie odzywał tu na grupie, bardzo szkoda, bo
    > pisał zawsze ciekawe rzeczy.

    Hmm... mam wrażenie, że całkiem niedawno gdzieś go widziałem. Może mi się
    uda go na radiu złapać, mam bowiem warunki do nadawania, już Wyspa
    Niedźwiedzia zaliczona :) To i pewnie nasz kolega też gdzieś da się złapać.

    > Chciałbym tym postem przekazać trochę pozytywnej energii, najlepszych
    > życzeń, podziękowań w jego kierunku, wyrazić nadzieję, że jeszcze coś tu
    > kiedyś napisze.

    Mam i ja nadzieję taką. Było by o czym zagadać.

    > Napisałbym na privie, ale jego adres mailowy nie działa. Przynajmniej ten,
    > z wykorzystaniem którego kiedyś z nim korespondowałem.

    Może spróbować przelistować archiwum grup(y) i znaleźć coś aktualniejszego?

    --
    Numery telespamerów: 814605413
    (niebawem pojawi się więcej, jak zadzwonią...)

  • 22. Data: 2015-04-07 15:29:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Vari dostępny jest na:
    >
    > http://forum.radiopolska.pl/index.php?showuser=4034

    401 Authorization required...

    > BTW. "Sygnał czasu" czytam już po raz drugi na czytniku ebooków. :)

    Ja też dwa razy zaliczyłem... i mam sygnały od znajomych z innych okręgów
    SP, że ma to wzięcie.

    --
    Numery telespamerów: 814605413

  • 23. Data: 2015-04-07 17:54:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.04.2015 o 15:29, ACMM-033 pisze:

    > 401 Authorization required...

    W czym problem? Cytat ze strony:

    "Witryna http://forum.radiopolska.pl prosi o podanie nazwy użytkownika i
    hasła. Komunikat witryny: ,,Aby czytac forum wpisz login: radiopolska /
    haslo: radiopolska""

    --
    Czarek

  • 24. Data: 2015-04-07 19:05:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    > W czym problem? Cytat ze strony:
    >
    > "Witryna http://forum.radiopolska.pl prosi o podanie nazwy użytkownika i
    > hasła. Komunikat witryny: ,,Aby czytac forum wpisz login: radiopolska /
    > haslo: radiopolska""

    W tym, że nie każądy ma w danej chwili na to czas. Ja np. akurat nie mam.
    Dopiero pod wieczór coś znajdę.
    No, tak się złożyło.

    --
    Numery telespamerów: 814605413
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 25. Data: 2015-04-07 20:56:42
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W tym, że nie każądy ma w danej chwili na to czas. Ja np. akurat nie mam.
    > Dopiero pod wieczór coś znajdę.
    > No, tak się złożyło.

    Znalazłem czas, zajrzałem, znalazłem... Aaale... jak dla mnie, to za dużo
    tam przysłowia "Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją", przez co umykają
    wartościowe treści.
    Chyba pójdę popluć w sito...