  • 1. Data: 2012-11-17 11:27:03
    Temat: darmowy numer voip do odebrania polaczenia
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Gdzie mogę założyć darmowy numer voip ze strefy miejskiej? Potrzebuję go,
    żeby podać osobie, której nie chcę zdradzać swojego prawdziwego numeru.
    Jedna rozmowa i tyle, nie chciałbym nic doładowywać i płacić jeśli to
    możliwe.

  • 2. Data: 2012-11-17 11:32:46
    Temat: Re: darmowy numer voip do odebrania polaczenia
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-11-17 11:27, Dennis pisze:
> [...]
    > go, żeby podać osobie, której nie chcę zdradzać swojego prawdziwego numeru.
    > Jedna rozmowa i tyle, nie chciałbym nic doładowywać i płacić jeśli to

    w halonet dostajesz numer na próbę po zarejestrowaniu się.

    Jingiel

  • 3. Data: 2012-11-17 15:43:33
    Od: "Dennis" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > w halonet dostajesz numer na próbę po zarejestrowaniu się.

    Osiągnąłem już co chciałem we FreecoNet.
    Dzięki