  • 11. Data: 2013-01-08 20:02:53
    Temat: Re: phreaking - ciekawostka
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Przeczytałem kilka dni temu. Faktycznie, lektura wciąga jak dobry
    kryminał. Moim zdaniem książka zasługuje na jakąś profesjonalną redakcję
    i oficjalne wydanie - jeśli nie w wersji papierowej, to przynajmniej w
    formie ebooka na czytniki.
    Szkoda tylko, że niektóre pytania pozostały bez odpowiedzi, ale tak to
    już bywa w opowieściach wziętych z życia. :)

    Chętnie przeczytałbym ciąg dalszy, o ile istnieje materiał, na podstawie
    którego można by go napisać.

  • 12. Data: 2013-01-09 01:37:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 20:02:53 +0100, Atlantis napisał(a):
    > Przeczytałem kilka dni temu. Faktycznie, lektura wciąga jak dobry

    Zacheciles mnie :-)

> [...]
    > Szkoda tylko, że niektóre pytania pozostały bez odpowiedzi, ale tak to
    > już bywa w opowieściach wziętych z życia. :)

    Na przyklad jak ten Bekacz wchodzil na przemiennik niewykryty :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-01-09 06:09:48
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-09 01:37, J.F. pisze:

    > Na przyklad jak ten Bekacz wchodzil na przemiennik niewykryty :-)

    Chociażby. Albo co było w tej tajemniczej teczce? Kto był odpowiedzialny
    za głuche telefony przed audycjami pirackiego radia? :)

  • 14. Data: 2013-01-09 11:07:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości
    >Chociażby. Albo co było w tej tajemniczej teczce? Kto był
    >odpowiedzialny za głuche telefony przed audycjami pirackiego radia?
    >:)

    eee ... no wlasnie, Vari, pracownik TP, a nie wie kto do niego dzwonil
    ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-01-10 11:57:34
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

> [...]

    Może to jakiś prowokator z GTW? Mnie też chcieli w to wrobić, ale dupa,
    zrobili tylko trochę smrodu który się rozwiał, w sumie praktycznie nie
    ucierpiałem. Bo się okazało, że to nie ja - bekacz "dawał" w trakcie wizyty
    "inszpektoruff" z PARowozowni :) (rok 95)

    Pamietacie Tymińskiego, jak ogłaszał, że ma jakieś "kwity" na Wałęsę, czy co
    tam było, w czarnej teczce? Może to była teczka obiegowa, w końcu Tymiński
    był naszym kolegą, mając znak (ale różne źródła podawały różne te znaki),
    może pożyczył teczkę na te rzeczy? :) No, uważajcie dzieci, bo czarna Wołga
    przyjedzie :))

    Znow pewnie GTW, albo najemnik jakiś tajny, ninja...

    > eee ... no wlasnie, Vari, pracownik TP, a nie wie kto do niego dzwonil ?
    > :-)

    Ze względu na technikę, pozostawało to w sferze domysłów - identyfikacja
    dzwoniącego jeszcze nie funkcjonowała. Nawet centralowcy mieli z tym
    problem, może by się dało, jakby zagadać z obsługami poszczególnych central
    po drodze, ale to nieoficjalnie i jakby to kierownik jakiś zobaczył, mógby
    się gniewać. Szczegółów na razie oszczędzę. A tzw. śledzenie złośliwych, nie
    zawsze działało należycie.

  • 16. Data: 2013-01-20 13:44:21
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 21:19:19 UTC+1 użytkownik Kernel Panic napisał:
    > Witam
    >
    > Zupełnie przypadkiem trafiłem na taką książkę:
    >
    > http://varicap.wrzuta.pl/plik/1nwjAqIb1e2/sygnal_cza
    su

    > Napisaną przez jednego z bywalców tej grupy - Variego.
    >
    > Nie da się wygoglać informacji o tej publikacji, więc rzucam linka tutaj.
    >
    > Przeczytałem - parę fajnych przygód związanych z telefonią pstn i
    >
    > łącznością radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych
    >
    > z phrekaingiem, itp - całkiem sympatyczny tekst.
    >

    > Pozdrawiam!

    Dobre! Zarwałem minioną nockę i przeczytałem jednym ciągiem. Wprawdzie część historii
    znałem z lektury innych tekstów Variego, ale warto było.

    I znowu czuję, że urodziłem się 20 lat za późno i 300 km za daleko od cywilizacji.

  • 17. Data: 2013-11-02 18:10:46
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Byłem fanem variego.
    "Przepraszamy, Materiał został usunięty"
    Gdzie jest teraz ta książka?

    -----

  • 18. Data: 2013-11-02 18:13:40
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-11-02 18:10, 666 napisał/a:
    > Byłem fanem variego.
    > "Przepraszamy, Materiał został usunięty"
    > Gdzie jest teraz ta książka?

    Mam kopie, jeśli autor nie ma nic przeciwko to mogę linka tu wrzucić.

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2015-04-03 22:08:41
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

> [...]
    > łącznością radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych
    > z phrekaingiem, itp - całkiem sympatyczny tekst.

    Z góry przepraszam za wykopywanie tak starego tematu.

    Vari się już bardzo dawno nie odzywał tu na grupie, bardzo szkoda, bo pisał zawsze
    ciekawe rzeczy.
    Chciałbym tym postem przekazać trochę pozytywnej energii, najlepszych życzeń,
    podziękowań w jego kierunku, wyrazić nadzieję, że jeszcze coś tu kiedyś napisze.

    Napisałbym na privie, ale jego adres mailowy nie działa. Przynajmniej ten, z
    wykorzystaniem którego kiedyś z nim korespondowałem.

    Ukłony,
    js

  • 20. Data: 2015-04-04 20:47:15
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2015 13:08:41 -0700, Jacek Skórzewski napisał(a):

    > Napisałbym na privie, ale jego adres mailowy nie działa. Przynajmniej
    > ten, z wykorzystaniem którego kiedyś z nim korespondowałem.

    Vari dostępny jest na:

    http://forum.radiopolska.pl/index.php?showuser=4034

    BTW. "Sygnał czasu" czytam już po raz drugi na czytniku ebooków. :)

    --
    Grzegorz Tomczyk