  • 1. Data: 2012-11-25 21:19:50
    Temat: phreaking - ciekawostka
    Od: Kernel Panic <n...@l...nope>

    Witam
    Zupełnie przypadkiem trafiłem na taką książkę:
    http://varicap.wrzuta.pl/plik/1nwjAqIb1e2/sygnal_cza
    su
    Napisaną przez jednego z bywalców tej grupy - Variego.
    Nie da się wygoglać informacji o tej publikacji, więc rzucam linka tutaj.
    Przeczytałem - parę fajnych przygód związanych z telefonią pstn i
    łącznością radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych
    z phrekaingiem, itp - całkiem sympatyczny tekst.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-11-26 08:16:20
    Temat: Re: phreaking - ciekawostka
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Kernel Panic wrote:
> [...]
    > łącznością radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych
    > z phrekaingiem, itp - całkiem sympatyczny tekst.

    Oooo no to będzie lektura na Święta ;)
    Przedawnienie jest po 10 latach? Myśle że kiedyś też mógłbym podzielić
    się paroma wspomnieniami ;)

    P.

  • 3. Data: 2012-11-28 11:39:42
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 21:19, Kernel Panic pisze:
    > Witam
    > Zupełnie przypadkiem trafiłem na taką książkę:
    > http://varicap.wrzuta.pl/plik/1nwjAqIb1e2/sygnal_cza
    su
    > (...)

    Dziękuję za link, rzeczywiście warta uwagi literatura.
    Warta nawet porządnej redakcji i ujęcia w jakąś formę
    graficzną. Ciekawy temat i ciekawe lata.

    Jan

  • 4. Data: 2012-11-28 20:28:49
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Rewela!

  • 5. Data: 2012-11-28 21:44:42
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    Czyta się jak dobrą książkę :) Zawalam swoją robotę aby poczytać.

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 6. Data: 2012-11-29 19:44:39
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Jan45 wrote:
    su

    > Dziękuję za link, rzeczywiście warta uwagi literatura.
    > Warta nawet porządnej redakcji i ujęcia w jakąś formę
    > graficzną.

    Oraz coś wygodnego na czytniki :)

    P.

  • 7. Data: 2012-11-30 10:15:29
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

> [...]
    > radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych z phrekaingiem,

    Mniam .... czyta to się jak najlepsze kryminały... ;-)
    A oprócz wiedzy to i talent do pisania ma !

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2012-12-04 00:13:09
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Kernel Panic wrote:
> [...]
    > łącznością radiową, przypomina stare klimaty końca lat 90tych związanych
    > z phrekaingiem, itp - całkiem sympatyczny tekst.

    No, przeczytałem wszystko. Ciekawa lektura, zwłaszcza że mogłem znaleźć
    tam troche historii identycznych do moich, które działy się niezależnie.
    Myślałem nawet żeby też to opisać, ale obawiam się że jednak mało kogo
    to zainteresuje, oprócz kilku(nastu) osób 'ze środowiska' ;)

    Przypominam też sobie że z Varim gadałem w tych złotych czasach przez
    telefon jeden raz, pamiętam nawet dość dokładnie okoliczności. Jakoś
    jednak nie nawiązaliśmy bliższej współpracy.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-12-04 23:30:31
    Od: t...@g...com

    > Przypominam też sobie że z Varim gadałem w tych złotych czasach przez
    > telefon jeden raz, pamiętam nawet dość dokładnie okoliczności. Jakoś
    > jednak nie nawiązaliśmy bliższej współpracy.

    szkoda, ja nawiazalem luzna acz regularna wspolprace ale Vari nie dal rady i
    spasowal, ciagnac dalej temat samemu; wracajac do tematu to niektorych z was moze
    zainteresowac nowa publikacja; Phil Lapsley przyslal mi informacje ze w jakos w
    lutym/marcu 2013 oficjalnie ukaze sie jego ksiazka dotyczaca historii phreakingu w
    USA; szczegoly tutaj http://explodingthephone.com/; John Draper z ktorym sie
    widzialem parukrotnie w tym roku tez mi mowil ze intensywnie pisze swoja ksiazke.

    - Telemach -

  • 10. Data: 2013-01-02 18:59:18
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-04 23:30, t...@g...com pisze:

    > http://explodingthephone.com/; John Draper z ktorym sie widzialem
    > parukrotnie w tym roku tez mi mowil ze intensywnie pisze swoja
    > ksiazke.

    Warto także polecić autobiografię Steve'a Wozniaka ("iWoz"). Spora część
    książki poświęcona jest phreakingowi, znajomości z J. Drapperem,
    wykorzystywaniu BlueBoxów itp.