  • 21. Data: 2011-05-14 11:49:48
    Temat: Re: pewnie było - farnell
    Od: cuben <c...@g...pl>

    > z takim intelektem to powinieneś być... prezydentem.

    To dobre! Gówniarz w dupie był, gówno widział a jeszcze naśmiewa się z
    innych. Zapytaj mamy jeśli nie wiesz nawet jak zrobić przelew z mBanku.

  • 22. Data: 2011-05-14 11:54:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Gdzie prawo jazdy ma adres? Znaczy w jakim kraju?

    Polskie ma. W punkcie 8.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2011-05-14 11:55:06
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2011-05-14 13:00, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    > Dwa lata temu wysyłałem 200 Euro z mBanku do Włoch.
    > Aby całe 200 dotarło wybrałem opcję, że ja płacę zarówno koszty mojego banku jak i
    koszty pośrednie.
    > Najpierw zapłaciłem za to 25 zł (20+5 - wynika z TOiP) i po tygodniu jeszcze
    zabrali mi z konta 68zł
    > z groszami.

    Teraz w normalnym banku przelew SEPA w EUR do krajów EU kosztuje koło 5 PLN.

  • 24. Data: 2011-05-14 12:02:37
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On May 14, 11:54 am, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Polskie ma. W punkcie 8.

    Dokładnie tak.

  • 25. Data: 2011-05-14 14:04:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Saturday, May 14, 2011, 1:37:46 PM, you wrote:

    > z takim intelektem to powinieneś być... prezydentem.

    Piszesz do lustra?

    My nie mamy problemu - to Ty na wielu grupach jęczysz o pomoc w
    banalnych sprawach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-05-14 14:05:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Saturday, May 14, 2011, 1:42:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Gdzie prawo jazdy ma adres?

    W pozycji 8.

    > Znaczy w jakim kraju?

    W Polsce.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-05-14 17:07:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Owczarski napisał:

    > Dokładnie tak.

    Podobnie w amerykańskim

    http://cityroom.blogs.nytimes.com/2008/09/17/a-new-l
    icense-for-more-than-just-driving/

    albo brytyjskim

    http://www.diki.pl/picture.php?entryid=5848&wwwpictu
    reid=8565

    Z krajów unijnych, punku 8 nie ma na przykład w niemieckim i austriackim

    http://www.thefullwiki.org/Driver%27s_licenses

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2011-05-14 17:09:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz w normalnym banku przelew SEPA w EUR do krajów EU kosztuje koło 5
    > PLN.

    Ale podobno nie do wszystkich banków.
    P.G.

  • 29. Data: 2011-05-14 17:11:00
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > jak kupować w farnellu i ile to kosztuje?

    farnell jest stanowczo za drogi. Półprzewodniki są o wiele tańsze w
    digi-keyu w USA. Po drugie farnell znowy spamuje.

  • 30. Data: 2011-05-14 17:14:09
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > My nie mamy problemu - to Ty na wielu grupach jęczysz o pomoc w
    > banalnych sprawach.

    ok, wypowiedziałeś się, już wystarczy, innym też już dziękuję,
    mam taki pomysł, żeby zacząć odpowiadać mi na temat...
    ja wiem, że w Platformie/Politechnice Warszawskiej to jest trudne,
    ale spróbujcie...

    P.S. nawet nie wiesz do czego zmierzamy, a ja akurat wiem i Twoja wersja ma
    akurat znaczenie... ale wszystko w swoim czasie. Mimo wszystko POZDRAWIAM.