  • 1. Data: 2011-05-13 15:33:43
    Temat: AM29F010B Spansion vs. AMD
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś wie czy pamięci AM29F010B firmy Spansion są kompatybilne z AMD?

  • 2. Data: 2011-05-13 15:34:15
    Temat: Re: AM29F010B Spansion vs. AMD
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy programator który pokazuje,ze obsługuje tylko wersję AMD, zaprogramuje
    też chip Spansiona?

  • 3. Data: 2011-05-13 16:58:58
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > czy Ktoś wie czy pamięci AM29F010B firmy Spansion są kompatybilne z AMD?

    A ty znowu obraziłeś się na google?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Spansion

    > Spansion is a former joint-venture between AMD and Fujitsu

    Skoro to popłuczyny po AMD, to o ile model pamięci się zgadza to jest
    kompatybilny.

  • 4. Data: 2011-05-18 18:51:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytanie: czy warto kupować programatory w Chinach?
    ceny sporo niższe niż u nas, jakie oni tam mają napięcie w gniazdkach?
    jakich kłopotów można spodziewać się po programatorze z Chin?
    pilna sprawa, proszę o konkrente opowiedzi...

  • 5. Data: 2011-05-18 18:57:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ir14eq$fdt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jakich kłopotów można spodziewać się po programatorze z Chin?
    > pilna sprawa, proszę o konkrente opowiedzi...

    Konkretnie to jak zwykle robisz z siebie idiotę.
    Widziałeś kiedyś programator podpinany bezpośrednio do sieci energetycznej?
    Bo ja nie. Myślisz, że procesory, pamięci, itp. są produkowane w różnych
    wersjach w zależności od kraju?

    Kłopotu można się spodziewać jednego, że po próbie zapoznania się z
    instrukcją obsługi, zaczniesz słać błagalne posty pl.misc.elektronika, żeby
    ci to na polski przetłumaczyć.

  • 6. Data: 2011-05-18 19:11:12
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kłopotu można się spodziewać jednego, że po próbie zapoznania się z
    > instrukcją obsługi, zaczniesz słać błagalne posty pl.misc.elektronika,
    > żeby ci to na polski przetłumaczyć.

    no ale jakby tak wczytać się w Twoją wypowiedź, to też się za bardzo nie
    popisałeś...

    P.S. a co to jakaś nagonka na moją osobę? Platforma/Europa wydała jakieś
    dyrektywy?

  • 7. Data: 2011-05-18 19:13:39
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 18.05.2011 20:51, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jakich kłopotów można spodziewać się po programatorze z Chin?
    > pilna sprawa, proszę o konkrente opowiedzi...

    A do jakiej pralki ten programator? Zresztą i tak chyba będzie zasilany
    ze stabilizowanego napięcia ~12V...

    Michoo

  • 8. Data: 2011-05-18 19:19:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A do jakiej pralki ten programator? Zresztą i tak chyba będzie zasilany ze
    > stabilizowanego napięcia ~12V...

    aj, no przecież ten zasilacz z czegoś musi być zasilany, jest w komplecie,
    ale czy pasuje to nie wiem i to było moje pytanie...

  • 9. Data: 2011-05-18 19:30:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    identifikator: 20040501 wrote:

    (ciap)

    > P.S. a co to jakaś nagonka na moją osobę? Platforma/Europa wydała
    > jakieś dyrektywy?

    Jak ja się dołaczę to nijak się tego z Europą i Platformą nie da powiązać.
    Wtedy to będzie megazagwozdka :-) :P

    --
    Włodek

  • 10. Data: 2011-05-18 19:40:16
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > aj, no przecież ten zasilacz z czegoś musi być zasilany, jest w
    > komplecie, ale czy pasuje to nie wiem i to było moje pytanie...

    Nie powinienem bo się nigdy nie nauczysz szukać. Ale niech tam.
    http://users.telenet.be/worldstandards/electricity.h
    tm

    MD