  • 11. Data: 2011-07-06 19:01:17
    Temat: Re: pękająca opona na autostradzie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-06 18:32, 'Tom N' pisze:

    > Skłaniałbym się, że ten w białym trąbił, i "stopów" włączonych u niego nie
    > widać, bo po co miałby trąbić kierujący na lewym pasie?

    No jak to po co ? Już jeden pokazał tutaj :) Trąbi się by
    uniknąć kolizji :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-06 19:53:43
    Od: "Kieromam" <r...@h...de>

    Użytkownik "Wikol" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > masakra
    > http://www.liveleak.com/view?i=180_1309927630

    Kara boska za jazdę równoległą na lewym pasie.

  • 13. Data: 2011-07-06 20:16:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wikol" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > masakra
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=180_1309927630

    i gdzie są wszyscy Ci co całkiem niedawno próbowali udowodnić tu, ze
    pęknięta opona to nic takiego i jedzie sie dalej jakby nigdy nic...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-07-06 20:25:49
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:iv28qe$19a$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Wikol" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i gdzie są wszyscy Ci co całkiem niedawno próbowali udowodnić tu, ze
    > pęknięta opona to nic takiego i jedzie sie dalej jakby nigdy nic...

    Toż widać, że pojechał dalej jakby nigdy nic. No dobra trochę zwolnił i go
    biały obtrąbił, że w lusterka nie patrzy przed zmiana pasa ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 15. Data: 2011-07-06 20:30:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kieromam,

    Wednesday, July 6, 2011, 7:53:43 PM, you wrote:

    > Kara boska za jazdę równoległą na lewym pasie.

    Jaką jazdę równoległą? Spokojnie sobie jechał, gdy facet ze środkowego
    zjechał mu przed nos - musiał zwolnić, żeby mu w zad nie wjechał. I
    dopiero potem pojawia się szybki Lopez z wybuchającą oponą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-07-06 20:31:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Wednesday, July 6, 2011, 8:16:41 PM, you wrote:

    > i gdzie są wszyscy Ci co całkiem niedawno próbowali udowodnić tu, ze
    > pęknięta opona to nic takiego i jedzie sie dalej jakby nigdy nic...

    Najlepszy był ten od 100km/h w Polonezie "Borewiczu", czyli bez
    wspomagania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-07-06 21:17:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > i gdzie są wszyscy Ci co całkiem niedawno próbowali udowodnić tu, ze
    > pęknięta opona to nic takiego i jedzie sie dalej jakby nigdy nic...

    W osobowce to nic takiego, a szczegolnie na tylnej osi.
    Wiem bo mialem okazje to sprawdzic podczas wyprzedzania przy ok. 150km/h.
    Spokojnie dokonczylem wyprzedzanie i zjechalem na pobocze. Jedyne co
    mozna bylo odczuc to lekkie zarzucanie tylu, przy zmianie pasa.
    Z przodu, jak ktos nie trzyma kierownicy to moze byc juz niebezpieczne,
    a w samochodach ciezarowych to juz jak widac robi sie bardzo niebezpieczne.
    Co sie moze stac kiedy strzeli w zakrecie to chyba mozna juz sobie latwo
    wyobrazic.

  • 18. Data: 2011-07-06 21:42:11
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Dobra, dobra. Miałeś farta i tyle.
    Widziałem na autostradzie w Czechach, jak spokojnie jadącemu gościowi
    pękła tylna lewa opona. Jechał lewym pasem 100-110 km/h. Chciał zjechać
    na prawy pas, zarzuciło go i jadąc bokiem wylądował w rowie. Zrobił 360
    stopni salto i przywalił w słup od reklamy ( w Czechach są reklamy przy
    autostradach). Auto do kasacji, ale pasażerowie wyszli cało, chociaż
    poobijani.
    Jacek

  • 19. Data: 2011-07-06 21:50:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 21:42, Jacek pisze:
> [...]
    > stopni salto i przywalił w słup od reklamy ( w Czechach są reklamy przy
    > autostradach). Auto do kasacji, ale pasażerowie wyszli cało, chociaż

    Tak koncza tylko Ci ktorzy nie potrafia plynnie wykonywac manewrow i/lub
    panikuja z byle gowna.
    Jakbym chcial ostrzej zmienic pas, zamiast normalnie spokojnie zjechac,
    to tez by mi tylek zarzucilo, co chyba zreszta mozna bez problemu
    wywnioskowac z tego co napisalem wczesniej (ze tyl lekko zarzuca).

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2011-07-06 21:55:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, July 6, 2011, 9:42:11 PM, you wrote:

> [...]
    > stopni salto i przywalił w słup od reklamy ( w Czechach są reklamy przy
    > autostradach). Auto do kasacji, ale pasażerowie wyszli cało, chociaż

    Bardzo dziwne - na A4 zmieliło mi tylną lewą oponę w Lanosie przy
    przędkości ponadprzepisowej i to sporo - podczas wyprzedzania. Było
    nerwowo ale włączyłem awaryjne i jakoś zdołałem na pas awaryjny
    zjechać. Po stronie wewnętrznej opona na 3/4 obwodu całkowicie
    przecięta.

    Mam nauczkę, że rosnący hałas jest wart zatrzymania się i sprawdzenia
    opon.

    W tym samym samochodzie, w prawym tylnym kole ciśnienie zjechało
    blisko zera akurat jak syn prowadził. Też na A4. Ale przy niższej
    prędkości i nie zdołało opony zniszczyć do końca.

    Rozerwanie opony przedniej zdarzyło mi się w Lanosie i w Polonezie -
    przy małej prędkości. W Lanosie o zepsuty krawężnik podczas
    najeźdżania, w Poldku na wyrwanej i leżącej luzem kostce brukowej -
    nie zauważyłem jej. Lanosem dojechałem bez problemów do pobliskiego
    gumiarza (było na tyle blisko, że nie chciało mi się babrać). Poldkiem
    czołgałem się w miejsce, gdzie mógłbym zmienić koło nie przeszkadzając
    kilkadziesiąt metrów - to była walka z kierownicą przy prędkości 5
    km/h.

    W Lanosie łącznie straciłem 4 opony - dwie tylne na A4 przy sporej
    prędkości, jedną tylną na wystającym z krawężnika kawałku zbrojenia
    (przecięło bok opony) i jedną przednią na uszkodzonym krawężniku przy
    najeździe.

    W Poldku zniszczyłem całkowicie tylko jedną oponę - na tej kostce. Ale
    Poldkami to przejechałem "zaledwie" ok. 100kkm a Lanosem już
    niedługo będzie 250kkm :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl