  • 351. Data: 2011-01-09 02:03:27
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Jan 2011 23:57:55 +0100, marek wrote:
    >z taka zeby w pore zauwazyc przeszkode na drodze.

    No ale ile to konkretnie jest ?

    J.

  • 352. Data: 2011-01-09 05:43:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie ma takich corolli, a jeżeli masz na myśli tę ze zdjęć (E10), to
    > jest niżej zawieszona niż punto, ale za to ma stosowane zabezpieczenie
    > miski i okolic przed takimi niespodziankami. Obstawiam, że
    > przejechałaby przez ten patent (zawiesiłaby się) z niewielkimi stratami
    > i spokojnie dałoby się pojechać dalej.

    moze i fakt e10
    w punto z tym multijetem jest to bardzo niefortunnie rozwiazane. kieds jak
    gadalem z pracownikiem aso przy okazji mojego pnciaka to mowil ze mnostwo
    osob rozwala miche w tym modelu

  • 353. Data: 2011-01-09 07:23:39
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > No ale ile to konkretnie jest ?

    pytasz powaznie czy trollujesz?

  • 354. Data: 2011-01-09 13:07:20
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ig73g1$vpi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > jak widziales to bryla lezala na jasniejszym i ladnie sie komponowala z
    > terenem, obok 2 czarne wyjezdzone pasy.
    > moze i bym zauwazyl jakbym tam czegos wypatrywal z uwaga. bardziej patrze
    > czy czlowieka nie rozjezdzam

    Patrząc na te zdjęcia uważam, że największą głupotą było zapier....ć z taką
    prędkością po takiej drodze, która posiada 3 wyjeżdżone koleiny służące do
    poruszania się samochodów w obydwu kierunkach oraz tak zalodzoną
    nawierzchnię. Tym bardziej, że był to teren zabudowany i słabo oświetlony.
    Gdybyś jechał tam z mniejszą prędkością miał byś szansę zauważenia tej bryły
    lodu i uniknięcia zderzenia.
    Nawet jeżeli byś przywalił to mogło się obyć bez większych lub w ogóle bez
    uszkodzeń.

    Piszesz: "bardziej patrze czy czlowieka nie rozjezdzam".
    Wybacz, ale takie stwierdzenie swiadczy tylko o Twoim bardzo małym
    doświadczeniu jako kierowca.
    Będąc kierowcą musisz widzieć wszystko, zarówno ludzi, inne pojazdy, dzieci,
    zwierzęta, dziury w jezdni, a także i takie przeszkody jak ta bryła lodu i
    wszystko to czego nie da się przewidzieć. Mówiąc kolokwialnie "masz mieć
    oczy zarówno na głowie jak i w d...., czyli dookoła głowy".
    Pamiętaj też o podstawowej zasadzie: jezeli nie mam dostatecznej widoczności
    to zwalniam do takiewj prędkości, która umożliwia mi podjęcia prawidłowej
    reakcji w razie pojawienia się przeszkody w zasięgu wzroku.

  • 355. Data: 2011-01-09 13:15:08
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Namawiasz do kłamstwa.

  • 356. Data: 2011-01-09 13:18:15
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    Namawiasz do kłamstwa i oszustwa.

  • 357. Data: 2011-01-09 13:23:12
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > i gdyby był nieoświetlony to byłaby wina tego nieoświetlonego stojącego na
    > środku pojazdu

    Guzik prawda.

  • 358. Data: 2011-01-09 13:35:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > troszkę przesada. Zapierdalał ponad 10 dozwolone. Teraz juz zresztą można
    > o 10km/h się pomylić.
    >
    > Dobrze, że ustawodawca przewidział, że ludzie się mylą.

    Chwila, chwila prędkość pomiędzy 60 a 70km/h to jest więcej jak 10km/h
    szybciej niż dozwolona, która wynosi w terenie zabudowanym tylko 50km/h.
    Zatem nie mieści się w marginesie pomyłki. Poza tym ze względu na złe
    warunki atmosferyczne, złą widoczność oraz zmęczenie powinien jechać
    znmacznie wolniej niż maksymalna prędkość dozwolona.

  • 359. Data: 2011-01-09 14:58:53
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-08, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Kompletnie nie wiem, o co Tobie chodzi. Sucho nie jest, na droze lezy
    > rozjezdzony snieg.

    Przy -10 jest sucho, mokro się robi jak jest cieplej.

    > Czyms takim mozna swiatla upieprzyc w dwa kilometry
    > jazdy za jakims samochodem.

    To zjedź i wyczyść albo trzymaj odstęp o dwadzieścia metrów większy.

    > Nie dorabiaj filozofii do prostych rzeczy.

    No.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 360. Data: 2011-01-09 16:34:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A one są obowiązkowe?
    > Bo wydaje mi się, że widuję auta pozbawione tego wynalazku...

    kiedys ponoć były
    teraz napewno nie sa
    ale ja np. sobie zamontuje w punciaku bo strasznie kamulce katuja lakier na
    progach. juz mialem raz poprawiany